وزارت علوم 2 دانشگاه خوزستان را کاندیدای همکاری فرهنگی با عراق کرد

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا محمدرضا عصاری چهارشنبه شب در نشست فرماندهان پایگاه ها و شوراهای حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول
افزود:دانشگاه های صنعتی جندی شاپور دزفول و چمران اهواز کاندیدای همکاری فرهنگی با عراق شدند ضمن اینکه دانشگاه جندی شاپور دزفول در اولویت قرار گرفته است.
وی با اشاره به تغییر نگاه جامعه به دانشگاه ها گفت: مطالبه جامعه از عملکرد دانشگاه اثرگذاری بر پیرامون خود و تاثیرگذاری بر توسعه پایدار جامعه است.
عصاری با اشاره به فعالیت های دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در سه سال گذشته اظهار کرد: تعداد دانشجویان این دانشگاه از هزار و 100 نفر به 2هزار و 200 نفر افزایش یافته ضمن اینکه در این مدت هشت هزار متر مربع نیز به فضاهای آموزشی دانشگاه افزوده شده است.
وی ادامه داد: تا زمانی که دانشگاه آفرینی نباشد و بستری برای کارآفرینی در آن مهیا نباشد دانش آموخته آن نیز نمی تواند کارآفرین و منشا تحول در جامعه باشد.
عصاری دانشجویان فارغ التحصیلان خارجی دانشگاه های ایران را پرچم دار فرهنگ ایران در دنیا نامید و افزود: بستر لازم برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور سوریه در ایران فراهم شده است که لازمه آن پایان جنگ و ایجاد آرامش در این کشور است.
در این مراسم از خانواده شهید سید مجتبی ابوالقاسمی از شهدای مدافع حرم دزفول و از کارکنان دانشگاه جندی شاپور دزفول با اهدای لوحی تجلیل شد.
همچنین تابلوی تغییر نام پایگاه مقاومت بسیج ادارات دانشگاه جندی شاپور دزفول به پایگاه مقاومت شهید سید مجتبی ابوالقاسمی رونمایی شد.
تجلیل از فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات دزفول به عنوان یکی از رزمندگان مدافع حرم از دیگر بخش های این نشست بود.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *