مردم با شور بیشتری حمایت از مردم فلسطین را در روز قدس تکرار می کنند

حسن ملکی روز جمعه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگی کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا اظهار داشت: مردم ایران لازم است به شکل مستمر با بهره گیری از رسانه های مختلف دشمن اصلی را معرفی کنند و این موضوع مهمی است که رهبر معظم انقلاب در تمام سالهای گذشته و امروز در معرفی چهره دشمن به خوبی اقدام می کنند.
وی افزود: آنچه که ضرورت دارد برای ملت مسلمان ایران تبیین شود اینکه ، مردم ما یک دشمن قسم خورده دارد و دشمنی اش با ما تمام شدنی نیست ؛ مگر اینکه یا ماهیت او عوض شود و یا ماهیت ما و این نیز امکانپذیر نیست.
ملکی خاطرنشان کرد: دشمن اصلی ایران اسلامی، آمریکا است و ایادی او نیز دشمن اصلی ما محسوب می شوند و این دشمن اصلی را مدام باید مطرح ساخت و اسرائیل هم با استکبار معنی پیدا می کند.
وی اضافه کرد: اسرائیل به عنوان یک رژیم جعلی به این خاطر بوجود آمده که دنیای استکبار در خاورمیانه به تعبیر آنها دارای یک پایگاه و یک قدرت منطقه ای باشد تا کشورهای اسلامی که برای نیل به آزادی مانند فلسطین تلاش می کنند، تضعیف و یا حرکت آنها را کم رنگ سازند.
به گفته ملکی، قیام های مردم مظلوم و ستم کشیده منطقه که به شکل جنبش های آزادیبخش امروز شاهد هستیم، با سرکوب و گلوله از بین نخواهد رفت و این خواسته دشمن هیچگاه تحقق نمی یابد.
امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرده اند و در این روز مسلمانان سراسر دنیا به ویژه مردم مسلمان و انقلابی ایران در یک راهپیمایی سراسری جنایات رژیم اشغالگر قدس در حق مردم مظلوم فلسطین را محکوم و پشتیبانی خود را از فلسطینیان اعلام می دارند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *