رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از رسیدگی دقیق و سریع به تمام اعتراضات ازمون کارشناسی ارشد پزشکی خبر داد.
دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت‌وگو با کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: داوطلبان رشته‌های مختلف که به نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی معترض هستند، می‌توانند اعتراضات خود را از طریق پست الکترونیکی مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند.

وی با اشاره به تثبیت ظرفیت پذیرش در آزمون ارشد پزشکی امسال تصریح کرد: برخی از داوطلبان در زمینه احتمال کاهش ظرفیت در آزمون امسال ابراز نگرانی داشتند، اما واقعیت این است که در آزمون ارشد امسال همانند سال گذشته حدود ۶هزار نفر پذیرفته خواهند شد.

دکتر پورکاظمی یادآور شد: سیاست وزارت بهداشت در سال جاری، تثبیت ظرفیت‌ها است و ما در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی امسال بر خلاف سال‌های گذشته افزایش ظرفیت نداشتیم، اما در آزمون دستیاری ٢٠٠ نفر بیشتر از سال گذشته پذیرفته می‌شوند.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تاکنون به تمام اعتراضات دریافتی آزمون کارشناسی ارشد رسیدگی شده و اصلاحات لازم به عمل آمده است.
وی همچنین تصریح کرد: چنانچه داوطلبانی اعتراض داشته باشند، نیاز به مراجعه حضوری نیست و می‌توانند اعتراض خود را صرفا از طریق پست الکترونیکی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی info@sanjeshp.it ارسال کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: به تک تک اعتراضات داوطلبان با دقت و سرعت رسیدگی خواهد شد و با اطمینان حق هیچ کس تضییع نخواهد شد.