سومین فراخوان جایزه سفر دانشجویان دکتری برای ارائه مقاله در کنگره‌های بین‌المللی از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شد.
مقاله

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دانشجویان دوره‌های دکتری رشته‌های مرتبط در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، کمک هزینه شرکت در کنگره‌های بین‌المللی علوم و فناوری‌های شناختی اعطا می‌کند.
دانشجویان علاقه‌مند فعال در حوزه‌های مرتبط با علوم و فناوری‌های شناختی در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات داخلی کشور که حداقل یک پژوهش اصیل در جایگاه مؤلف اول، در حوزه‌های مرتبط با علوم شناختی داشته باشند، می‌توانند برای ارائه مقاله در کنگره‌های منتخب ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی اقدام کنند.

برای این منظور دانشجویان متقاضی پس از ثبت نام در سایت ستاد بر طبق فراخوان اعلام شده (از ۱۵ تیر ماه) با ارائه خلاصه مقاله خود می‌توانند از فرصت فراهم شده در این زمینه استفاده کنند.

اسامی افراد پذیرفته شده حداکثر یک ماه پس از پایان مهلت ارسال مدارک (آخرین مهلت ۳۱ مرداد) و بر اساس نظر شورای مشترک آموزش و پژوهش ستاد اعلام می‌شود.