رئیس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان از افزایش سهمیه اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات خبر داد و گفت: مقرر شده بود در سیزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات ۱۳هزار نفر اعزام شوند، اما به دلیل استقبال زیاد، این تعداد به حدود ۱۷۰۰۰ دانشگاهی افزایش یافت.

حجت الاسلام محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری کنکوری ارشد دکترا به نقل از دانشجو، از افزایش سهمیه اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات دانشگاهیان خبر داد و گفت: مقرر شده بود در سیزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات ۱۳هزار نفر اعزام شوند، اما به دلیل استقبال زیاد، این تعداد به حدود ۱۷۰۰۰ دانشگاهی افزایش داده شد.

وی با اعلام این مطلب که اسامی ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات پس از قرعه‌کشی در سایتwww.labbayk.ir اعلام شده است، گفت: سهمیه اضافه شده به نسبت تاریخ هایی که ثبت نام بیشتری دارند، قرعه کشی خواهد شد.

فقیهی گفت:اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از اول مرداد ماه آغاز و تا ۸ آبان ماه ادامه خواهد یافت و در این مدت درمجموع حدود ۱۷۰۰۰ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی افزود:با نزدیک شدن به عید سعید فطر قرعه کشی سهمیه جدید در قالب ۱۱۰ کاروان به صورت اینترنتی روز دوشنبه ۱۴ تیرماه توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان انجام خواهد شد و نتایج از ۱۵ تیر ماه از طریق سایت لبیک به اطلاع پذیرفته شدگان محترم خواهد رسید.