انجمن های علمی دانشجویی خواستار فرصتی برای دیدار با رهبر انقلاب هستند

سید ضیاء هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، اظهار داشت: به سبب دید پرشوری که تشکل های دانشجویی طی چند روز گذشته با رهبر انقلاب داشتند و استقبال گسترده ای که از این جلسه در بین دانشگاهیان ایجاد شد ، تعداد قابل توجهی از نمایندگان انجمن های علمی کشور از وزارت علوم مطالبه حضور در محضر رهبر انقلاب را دارند.
وی گفت: این مطالبه پدیده مبارکی است هر چند که در سال های گذشته از این ظرفیت استفاده شده و یکبار یکی از نمایندگان انجمن های علمی به عنوان مجموعه ای فاخر و گسترده از این فرصت بهره مند شده اند.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم افزود : هر ساله دانشجویان در فرصت هایی طی دیدارهایی که با رهبر انقلاب و رئیس جمهوری دارند دیدگاه ها و مطالباتشان را مطرح می کنند.
هاشمی خاطرنشان کرد: وزارت علوم از این مطالبه دانشجویان و از علاقه و تعلق خاطر نمایندگان و انجمن های علمی برای دیدار با رهبر انقلاب استقبال کرده و آن را فرصتی مغتنم و ارزشمند می داند.
هاشمی تاکید کرد : امیدوارم این فرصت فراهم شود تا دانشجویان انجمن های علمی نیز بتوانند نظرات، دیدگاه ها و پیشنهاداتشان را مطرح کنند.
وی تصریح کرد: انجمن های علمی دانشجویی فردای روز دیدار تشکل های دانشجویی با رهبر انقلاب نامه ای را منتشر کردند و خواستار دیدار حضرت آیت الله خامنه ای شدند که نشان از عزم و همت عالی و جدیت ارزشمند دانشجویان است.
هاشمی اظهار داشت: وزارت علوم سعی خواهد کرد طی گفت و گوهایی که با نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه دارد فرصت دیدار انجمن های علمی را با رهبر انقلاب و رئیس جمهوری فراهم آورد.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *