زمان توزیع کارت آزمون دکتری آزاد ۹۵

زمان توزیع کارت آزمون دکتری آزاد۹۵

داوطلبان آزمون دکترای دانشگاه آزاد از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۶ بهمن ماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه و وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی، برگه ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آزمون دکتری تخصصی(Ph.D.) سال ۱۳۹۵ این دانشگاه در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه ۹ بهمن‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

داوطلبان این آزمون از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۶ بهمن ماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی، برگه ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

دریافت برگه ورود به جلسه از طریق پایگاه مذکور تا یک ساعت قبل از شروع آزمون امکان‌پذیر خواهد بود.

داوطلبان می‌بایست علاوه بر برگه ورود به جلسه، راهنمای آزمون مذکور را نیز از طریق همان پایگاه دریافت و مندرجات آن را به طور دقیق مطالعه کنند.

چنانچه داوطلبان پس از دریافت برگه ورود به جلسه، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، زبان خارجه یا عکس ملاحظه کردند لازم است بلافاصله به باجه رفع نقص در واحد دانشگاهی (حوزه امتحانی) خود مراجعه کنند (نشانی واحدهای مجری برگزاری آزمون ورودی دکتری تخصصی(Ph.D.) سال ۱۳۹۵ در دفترچه راهنمای آزمون مذکور درج شده است).

داوطلبانی که شهر تهران را بعنوان حوزه امتحانی خود منظور کرده‌اند، لازم است به مجتمع دانشگاهی ولیعصر(عج) واحد تهران مرکزی مراجعه و نسبت به رفع نقص برگه ورود به جلسه خود اقدام کنند.

زمان رفع نقص برگه ورود به جلسه آزمون مذکور، روزهای سه شنبه ۶ بهمن (بعدازظهر از ساعت ۱۳ تا ۱۷)، چهارشنبه ۷ و پنجشنبه ۸ بهمن صبح‌ ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعد از ظهرها ‌از ساعت ۱۳ تا ۱۷ است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *