اطلاعیه دانشگاه صنعتی سهند تبریز در مورد پذیرفته شدگان دوره دکتری بدون آزمون ۱۳۹۵

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان دوره دکتری بدون آزمون (از طریق آیین نامه استعداد درخشان) دانشگاه صنعتی سهند، بدینوسیله  افراد حائز شرایط جهت ادامه تحصیل درمقطع دکتری بدون آزمون ۱۳۹۵ دانشگاه صنعتی سهند به شرح ذیل اعلام می گردد.


لازم به ذکر است اسامی داوطلبان حائز شرایط در پرتال سازمان سنجش درج خواهد شد و امکان لغو قبولی پس از درج در این پورتال وجود ندارد، لذا چنانچه هرکدام از متقاضیان تمایل به ادامه تحصیل از طریق سهمیه استعدادهای درخشان در دانشگاه صنعتی سهند را نداشته و یا در سایر دانشگاهها پذیرفته شده اند، لازم است حداکثر تا مورخ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ انصراف خود را به صورت مکتوب به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی سهند تحویل دهند و یا به شماره تلفن ۰۴۱-۳۳۴۵۹۴۹۴ فاکس نمایند.

ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون همزمان با پذیرفته شدگان آزمون سراسری که متعاقبا از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد گردید، انجام خواهد شد. در ضمن ادامه تحصیل این افراد منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.
(برای اطلاعات بیشتر به سایتwww.sut.ac.ir  مراجعه نمایید.)

تلفن پاسخگوئی به سوالات:   ۳۳۴۵۹۱۳۱-۰۴۱۱  ، ۳۳۴۵۹۴۹۴-۰۴۱
تذکر مهم: به اطلاع متقاضیانی که امتیاز لازم را از بند مقالات مستخرج از تز کسب نکرده اند و یا در فراخوان اول موفق به ارسال مدارک نشده اند می رساند فراخوان دوم دانشگاه در مرداد ماه از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *