‼️مصاحبه با آقای حسین مالکی رتبه (۱) مدیریت بازرگانی و مدیریت فناوری اطلاعات و رتبه (۲) گرایش های کارآفرینی و منابع انسانی.‼️

✅لطفاً خودتان را به طور کامل معرفی نمایید.
حسین مالکی، متولد ۱۳۷۳

✅ نام رشته تحصیلی و رتبه قبولی خود را ذکر نمایید.
در رشته مدیریت در گرایش‌های مدیریت بازرگانی و مدیریت IT  رتبه ۱ و در گرایش‌های کارآفرینی و منابع انسانی رتبه ۲ را کسب کردم.

✅فارغ‌التحصیل از کدام واحد دانشگاهی و در چه سالی  هستید؟ از دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در سال ۹۴ فارغ‌التحصیل شدم.

✅تعداد ساعات مطالعه شما به طور میانگین چقدر بوده است؟
به طور میانگین روزانه در حدود ۱۰ ساعت مطالعه داشتم.

✅نحوه آشنایی شما با مؤسسه مدرسان شریف چگونه بوده است؟ از طریق تبلیغات تلویزیونی و سایت مدرسان شریف.

✅ ✅دانشجو کدام دوره یا ترم موسسه بوده‌اید؟
کلیه کلاس‌های رشته‌ی مدیریت بازرگانی را به همراه آزمون‌ها و تمامی کتاب‌های مدرسان شریف در ترم تابستان ثبت‌نام ‌کردم . در هیچ موسسه دیگری حتی یک کلاس و یا آزمون ثبت‌‌نام و یا شرکت نکردم.

✅نقش برنامه‌ریزی  و مشاوره تحصیلی در موفقیت شما به چه میزان بوده است؟
مشاوره راه درست مطالعه را به من نشان داد و مشاورین مدرسان شریف نقش موثری را در کاهش اضطراب و رفع تشویش ذهنی من ایفا کردند و همچنین برنامه‌ریزی باعث شد تا مسیر رسیدن به موفقیت برایم هموارتر شود.

✅بالاترین درصد در دروس شما، مربوط به کدام درس می‌باشد؟
اقتصاد خرد و کلان ۸۱/۶۷ درصد.

✅آیا از کتب موسسه استفاده کرده‌اید. میزان کیفیت و تاثیرگذاری آن‌ها چگونه بوده است؟
بله؛ کتاب‌های مدرسان شریف خیلی کامل و جامع هستند، کلیه مباحث مورد نیاز کنکور را پوشش می‌دهند و امتیاز ویژه این کتاب‌ها این است که داوطلب در هر سطح علمی که قرار داشته باشد، مباحث کتاب برایش قابل فهم بوده و با ارائه مثال‌های فراوان، هیچ ابهامی را برایش باقی نمی‌گذارد. البته من از بعضی کتب برای مطالعه و از بعضی دیگر فقط برای تست زدن استفاده می‌کردم.

✅آیا از آزمون‌های مدرسان شریف استفاده کرده‌اید. میزان تطابق آن‌ها با سوالات کنکور چگونه بوده است؟
بله؛ تمامی سوالات آزمون‌های مدرسان شریف کیفیت علمی قابل قبولی دارند؛ سوالاتی مفهومی و در برگیرنده نکات کنکوری می‌باشند که این سبک سوالات، هم راستا با نظر و سلیقه طراحان سوالات سازمان سنجش می‌باشد. از اینرو  همانطور که انتظار می‌رفت و دیدیم، سوالات امسال آزمون‌‌های مدرسان شریف، تطابق بالایی با سوالات آزمون اصلی داشت.

✅کلاس‌های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد تا چه میزان در موفقیت داوطلب سهم دارد؟
وقتی در درسی دچار ضعف می‌باشند یا پایه علمی ضعیف در آن درس دارند، موثر‌ترین راهکار شرکت در کلاس‌های آن درس می‌باشد. به ویژه این‌که کلاس‌های مدرسان شریف با حضور اساتید مجرب و شناخته‌شده‌ برگزار می‌گردد.

✅علت انتخاب این موسسه از بین دیگر موسسات چیست؟
برند بودن و مطرح بودن مدرسان شریف نسبت به سایر موسسات در تمامی زمینه‌های آموزشی و همچنین بالاترین جامعه‌ی آماری در آزمون‌ها، باعث شد تا من این موسسه را انتخاب نمایم.

✅در صورتی‌که در آزمون قبول نمی‌شدید چه برنامه‌ای برای سال آینده خود داشتید؟
اصلاً به قبول نشدن فکر نمی‌کردم و با تمام وجود باور داشتم که رتبه‌ی خوبی کسب می‌کنم.

✅چه عواملی در موفقیت شما تاثیرگذار بوده است؟
مهم‌ترین عامل انگیزه شخصی بود و سایر عوامل مانند کتاب خوب خواندن، شرکت در کلاس‌ها، آزمون‌ها و مشاوره‌ی مدرسان شریف نقش پر رنگی در موفقیت من داشتند.

منبع: کانال تلگرام مدرسان شریف