اطلاعیه شماره پنج آزمون دکتری سال تحصیلی ۹۶-۹۵ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در خصوص اعلام نتایج و اسامی پذیرفته شدگان نهایی

ضمن عرض تبریک به کلیه پذیرفته شدگان نهایی دکتری سال ۹۵ این دانشگاه به اطلاع کلیه مصاحبه شدگان محترم می رساند براساس اعلام قبلی دانشگاه و ابلاغیه های سازمان سنجش و وزارت علوم اسامی نهایی پذیرفته شدگان توسط دانشگاههای مجری دوره دکتری  انجام می پذیرد . بر این اساس کلیه دانشگاهها بایستی قبل از تاریخ دوم مرداد ماه ۹۵ نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان اطلاع رسانی نموده  تا قبول شدگان در بیش از یک دانشگاه ، فرصت و امکان تصمیم گیری  جهت تحصیل در دانشگاه مورد نظر  را داشته باشند.
اسامی رتبه های برتر این دانشگاه در کدرشته محل های آزمونی مطابق جداول ذیل در دوبخش اسامی پذیرفته شدگان قطعی و اسامی نفرات ذخیره ( تا یک برابر ظرفیت ذخیره) بر مبنای اولویت رتبه های مکتسبه مصاحبه شوندگان از امتیازات مصاحبه و سوابق آموزشی پژوهشی و ترازآزمون سنجش مرتب شده است . پذیرفته شدگان قطعی  از ساعت ۸ صبح روزشنبه دوم مرداد ۹۵ تا ساعت ۱۲ ظهرروزچهار شنبه ششم مرداد ۹۵(یک هفته اداری کامل) فرصت دارند بصورت حضوری به اداره پذیرش و ثبت نام دوره دکتری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری واقع درکیلومتر ۹ جاده دریا-  ساختمان کتابخانه و مرکز اسناد اتاق ۵۱۹ مراجعه وبا تکمیل وامضای فرم تعهد نامه مربوطه در کدرشته محل اعلام شده ثبت نام نمایند.
نکات مهم :
۱-عدم مراجعه نفرات قبول قطعی در فاصله دوم تا ششم مردادماه ۹۵ به منزله انصراف از تحصیل در این دانشگاه بوده و نفرات ذخیره در اولویت ثبت نام قرار خواهند گرفت.
۲- عدم مراجعه درمدت زمان تعیین شده به هر دلیل اعم ازعدم مراجعه به اخبار دانشگاه ، بی اطلاعی از اطلاعیه های دانشگاه – عدم دسترسی به اینترنت وموارد مشابه به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و در پایان ساعت اداری اعلام شده مهلت قانونی مراجعه وثبت نام اولیه به اتمام می رسد.
۳- درصورت عدم مراجعه نفرات قبولی قطعی وخالی ماندن ظرفیت های کدرشته محل ها نفرات ذخیره به ترتیب رتبه اعلام شده امکانجایگزینی و ثبت نام مقدماتی رادارند. مهلت مراجعه نفرات ذخیره  تاریخ های دوشنبه ۱۸ وسه شنبه ۱۹مرداد ۹۵جهت ثبت نام مقدماتی خواهدبود .
۴- جهت اطلاع افراد ذخیره ، در فواصل یکشنبه دهم الی چهارشنبه سیزدهم مرداد ماه ۹۵ ، اداره پذیرش و ثبت نام دوره دکتری دانشگاه تعطیل و امکان مراجعه حضوری ویا پاسخگویی وجودندارد.
۵- اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه در تاریخ سی ام تیرماه ۹۵ در اطلاعیه مربوطه از طریق اخبار دانشگاه اعلام خواهد شد.
۶- از پذیرفته شدگان نهایی و نفرات ذخیره تقاضا می شود در خصوص موضوع این اطلاعیه از تماس تلفنی با قسمتهای مختلف دانشگاه خودداری و سوالات مربوطه را  از طریق ایمیل tahsilat.takmili.sari@gmail.com  بطورمستقیم بامدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه در میان بگذارند .
۷- به قبول شدگان قطعی توصیه می شود دراسرع وقت نسبت به  مراجعه حضوری و ثبت نام مقدماتی اقدام نمایند.
۸- تکمیل و امضای فرم تعهد ودرخواست تحصیل در این دانشگاه به منزله اعلام نام نویسی قطعی  بوده و قابل انصراف و بازپس گیری نیست . اسامی نفرات فوق بلافاصله در پورتال سازمان سنجش وارد شده و این افراد امکان مراجعه و نام نویسی در دانشگاه دیگرراندارند. در صورتی که پذیرفته شده در بیش از یک دانشگاه فرم تعهد تکمیل و ارایه نماید قبولی سال ۹۵ پذیرفته شده از طرف سازمان سنجش لغو و کان لم یکن خواهد شد.
۹- کلیه افرادی که به عنوان پذیرفته شده فرم تعهد تحصیل در این دانشگاه را تکمیل و ارایه نمایند موظف به مراجعه به سایت سازمان سنجش و تکمیل وارسال فرم وپرداخت  هزینه بررسی صلاحیت عمومی در تاریخ های دوم الی بیست و پنجم مرداد ماه ۹۵ خواهند بود.
۱۰- تکمیل پرونده و تحویل مدارک ، انتخاب واحد نیمسال اول ۹۶- ۹۵ وانجام معاینات پزشکی وسایر امور مربوط به دانشجویان جدید الورود ۹۵ در دهه دوم شهریور انجام و از طریق اطلاعیه های بعدی در دهه اول شهریوراطلاع رسانی خواهد شد.
۱۱- جهت اطلاع متقاضیان تحصیل در پردیس این دانشگاه هزینه دوره دکتری پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری بر اساس مصوبه هیات امنای دانشگاههای منطقه مبلغ  ششصد و نود  میلیون ریال می باشد که در قالب شهریه ترمی در مدت هشت نیمسال تحصیلی دریافت می گردد. سنوات اضافه بر هشت نیمسال مشمول پرداخت شهریه ثابت خواهد بود.
۱۲- نفرات ذخیره می توانند درخواست خود مبنی بر تمایل به تحصیل در این دانشگاه را همراه با شماره تماس (تلفن ثابت و همراه) با ذکررشته و گرایش و کدرشته محل ، قبل از۱۵ مرداد ۹۵ به آدرس ایمیل ذکر شده در بند شش ارسال کنند تا در صورت ضرورت و عدم مراجعه قبولی های قطعی جهت ثبت نام ذخیره ها برنامه ریزی لازم بعمل آید.

فهرست اسامی پذیرفته شدگان و ذخیره دانشکده مهندسی زراعی(آب – اقتصاد – صنایع غذایی ) لطفا کلیک کنید

فهرست اسامی پذیرفته شدگان و ذخیره دانشکده علوم زراعی (خاک – بیماری شناسی – اصلاح نبات – زراعت)

فهرست اسامی پذیرفته شدگان و ذخیره دانشکده منابع طبیعی ( چوب – جنگل – مرتع)

فهرست اسامی پذیرفته شدگان و ذخیره دانشکده دامی و شیلات (دامی – تکثیر و پرورش)