معاون آموزش مرکز آموزش تخصصی تفسیر و علوم قرآن حوزه علمیه قم از برگزاری آزمون تحصیلی ۹۵-۹۶ در مقطع سطح چهار (دکتری) خبر داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادقی، در گفت‌وگو با خبرگزاری کنکوری ارشد دکترا به نقل از (ایکنا) گفت: مرکز تخصصی تفسیر که تحت اشراف آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی فعالیت دارد بعد از یک وقفه طولانی در پذیرش مقطع دکتری، برای دومین دوره متوالی اقدام به برگزاری آزمون کتبی کرده است.
وی ادامه داد: در این دوره ۷۰ نفر از سراسر کشور اعم از فارغ‌التحصیلان خود مرکز و یا سایر مراکز برای حضور در این آزمون ثبت نام کرده‌اند و هر تعدادی که بتوانند در این آزمون قبول شوند به مرحله بعدی راه خواهند یافت.
صادقی عنوان کرد: مرحله بعد از آزمون کتبی، مصاحبه و آزمون شفاهی است که با توجه به دو برابر پذیرش در مرحله نخست تعدادی ریزش می‌کنند.
معاون آموزش مرکز تفسیر با بیان اینکه دوره دکتری مرکز، شش ترم است اظهار کرد: این آزمون فردا پنج‌شنبه ۲۴ تیرماه با سخنرانی رئیس مرکز آغاز خواهد شد.
وی افزود: این آزمون راس ساعت ۹ در میدان معلم، خیابان معلم شرقی، مدرسه علمیه امام کاظم (علیه السلام) طبقه اول، مرکز تخصصی تفسیر  و علوم قرآن برگزار خواهد شد.