اسامی پذیرفته شدگان مشروط آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۵ دانشگاه زنجان منتشر شد.

دکتری

ضمن اعلام اسامی پذیرفته شدگان مشروط آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۵ دانشگاه زنجان به اطلاع می‌رساند افراد ذیل  درصورت تمایل به تحصیل در دوره دکتری دانشگاه زنجان  جهت سپردن تعهد با در دست داشتن اصل کارت ملی از روز شنبه مورخ ۲/۵/۹۵ لغایت دوشنبه مورخ ۱۱/۵/۹۵ ( به جز روز پنج شنبه و جمعه ) از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ به دانشگاه زنجان – ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه- حوزه معاونت آموزشی -دفتر مدیریت تحصیلات تکمیلی مراجعه فرمایند. لازم به ذکر است عدم مراجعه در بازه زمانی فوق به منزله انصراف از پذیرش در دوره دکتری۹۵ این دانشگاه خواهد بود و افراد ذخیره  به ترتیب اولویت جایگزین خواهند شد.

دانلود اسامی پذیرفته شدگان دانشکده کشاورزی

دانلود اسامی پذیرفته شدگان دانشکده علوم

دانلود اسامی پذیرفته شدگان دانشکده مهندسی

دانلود اسامی پذیرفته شدگان دانشکده علوم انسانی

دانلود اسامی افراد ذخیره کلیه رشته‌های دانشگاه زنجان

 نکات بسیار مهم

  • ۱-     طبق اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور حضور شخص جهت سپردن تعهد الزامی بوده و سپردن تعهد توسط افراد دیگر و یا به صورت غیر حضوری امکان پذیر نیست.

 

  • ۲-     درصورت عدم مراجعه پذیرفته شدگان در کدرشته محل ها نفرات ذخیره به ترتیب اولویت اعلام شده امکان جایگزینی و ثبت نام مقدماتی را خواهند داشت. لازم است افراد ذخیره که اسامی آنان در لینک بالا ذکر گردیده از تاریخ ۱۳/۵/۹۵ با مراجعه به سایت دانشگاه از ظرفیت باقی مانده در هر کد رشته و امکان ثبت نام اطلاع حاصل کنند.

 

  • ۳-     مهلت مراجعه نفرات ذخیره جهت سپردن تعهد طبق اعلام سازمان سنجش تا تاریخ  ۲۸/۵/۹۵ خواهد بود.

 

  • ۴-     تکمیل و امضای فرم تعهد و درخواست تحصیل در این دانشگاه به منزله اعلام نام نویسی قطعیبوده و اسامی افراد تعهد داده در پورتال سازمان سنجش وارد شده و این افراد امکان مراجعه و نام نویسی در دانشگاه دیگر را ندارند. در صورتی که پذیرفته شده در بیش از یک دانشگاه فرم تعهد تکمیل و ارایه نماید قبولی سال۹۵ پذیرفته شده از طرف سازمان سنجش کان لم یکن خواهد شد.
  • ۵-    کلیه افرادی که به عنوان پذیرفته شده فرم تعهد تحصیل در این دانشگاه را تکمیل و ارایه نمایند موظف به مراجعه به سایت سازمان سنجش و تکمیل و ارسال فرم وپرداختهزینه بررسی صلاحیت عمومی در تاریخ های دوم الی بیست و پنجم مرداد ماه ۹۵ خواهند بود.