کیفیت خدمات رسانی صندوق رفاه به دانشجویان ارتقا یافته است

به گزارش  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، داریوش سلیمی روز دوشنبه در بازدید از صندوق رفاه دانشجویان افزود: عملکرد مطلوب صندوق رفاه دانشجویان، منجر به حاکم شدن آرامش نسبی بر فضای دانشگاه ها شده است.
وی، ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد صندوق در سال گذشته، گفت: تلاش های بی دریغ صندوق رفاه دانشجویان در حاکم کردن آرامش بر فضای دانشگاه ها، که در نتیجه نگاه نو و حضور موثر و پرتحرک در رفع مسائل و نیازهای صنفی دانشجویان صورت گرفته، قابل تقدیر است.
مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم افزود: ایجاد امید و افزایش اعتماد در میان دانشگاهیان از وظایف حراست است که در این حوزه صندوق رفاه دانشجویان با ایجاد زمینه مناسب و خدمات دهی توام با کرامت انسانی به دانشجویان در فضای دانشگاه ها، همیاری و تعامل موثری با این حوزه داشته است.
وی با اشاره به آسیب شناسی های مفید صورت گرفته و برنامه ریزی های موثر بلند مدت و کوتاه مدت صندوق گفت: در سال های گذشته با توجه به کمبود اعتبارات، صندوق نمی توانست پاسخگوی همه نیازهای دانشجویان در حوزه تسهیلات رفاهی باشد که با اقدامات و برنامه ریزی های موثر رییس صندوق رفاه دانشجویان بسیاری از مطالبات صندوق وصول شده و با حرکت رو به جلو و نگاه نو حاکم شده بر صندوق، شاهد رشد چشمگیری در حوزه درآمدزایی نیز بوده ایم که این امر منجر به ارتقای کیفیت خدمات رسانی به دانشجویان شده است.
مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، نیاز جامعه امروز را توجه به رشد روز افزون توسعه علمی و فعالیت های آموزشی و پژوهشی و فراهم کردن محیطی امن برای دانشجویان بیان کرد و گفت: ایجاد مدیریت واحد خدمات رفاهی دانشجویی به تمرکز مسئولان دانشگاهی بر خدمات آموزشی و توسعه علمی کمک شایانی خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، سلیمی تصریح کرد: یکپارچه سازی و متمرکز شدن سیاست گذاری ها در این حوزه، امکان نظارت و ارزیابی فعالیت ها درجهت هرچه بهتر انجام شدن آنها را نیز برای نهادهای نظارتی آسان تر می سازد.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *