معاون صندوق رفاه دانشجویان: هیچ خوابگاه دانشجویی آتش نگرفته است

به گزارش روز شنبه کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، سید فردین تقی زاده افزود: این مکان اقامتگاه دخترانه آرامیس و تحت نظر سازمان گردشگری و اتحادیه مهمان پذیران است البته تعدادی از دانشجویان نیز مانند سایر مردم از آن استفاده می کردند.
وی ادامه داد: این اقامتگاه هیچ مجوزی از صندوق رفاه دانشجویان و شورای نظارت بر خوابگاه دانشجویی ندارد.
تقی زاده تأکید کرد: صندوق رفاه دانشجویان بارها از دانشجویان خواسته است تا از خوابگاه های مناسبی که برای آنها در نظر گرفته شده و دارای مجوز است استفاده کنند که در همین راستا ما خوابگاه های دانشجویی را در سال جاری و سال گذشته ساماندهی کردیم تا دانشجویان بتوانند در آرامش تحصیل خود را ادامه دهند.
وی در ادامه گفت: سال گذشته دستور العمل خوابگاه های دانشجویی غیر دولتی آماده شد و به تمام استان ها ابلاغ کردیم و هم اکنون در همه استان ها شورای نظارت و ارزیابی تشکیل شده و تمام خوابگاه های دانشجویی غیر دولتی ما موظف شدند که از این شورای مجوز بگیرند و تحت نظارت آن فعالیت کنند.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، تقی زاده تأکید کرد: خوابگاه هایی که مجوز نداشته باشند جزو خوابگاه صندوق رفاه دانشجویانی محسوب نمی شوند و صندوق رفاه دانشجویان پاسخگوی مشکلات احتمالی نخواهد بود.
وی گفت: به زودی فهرست نهایی خوابگاه هایی که از صندوق رفاه دانشجویان و شورای نظارت و ارزیابی مجوز دریافت کردند ، روی سایت قرار داده می شود تا دانشجویان ترم جدید با مشکلی روبرو نشوند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *