امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا افزود: بر اساس اطلاعیه این سازمان درباره تاریخ ثبت نام و شرکت در سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال 95، ثبت نام این آزمون همراه با دفترچه راهنما برای داوطلبان از 28 تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org آغاز و بر اساس برنامه زمانی اعلام شده تا امروز (سوم مرداد ماه) پایان می یابد.
حسین توکلی با اشاره به ثبت نام 43هزار و 725 نفر در این آزمون ، ادامه داد: به تمام داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام در این آزمون اقدام نکرده اند، توصیه می شود در فرصت باقی مانده تا پایان وقت روز یکشنبه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی مجموعه 68 دانشگاه علوم پزشکی، 31 تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده و ششم مرداد ماه پایان می یابد.
توکلی با بیان اینکه 20 هزار و 742 نفر تاکنون در آزمون استخدامی 68 دانشگاه علوم پزشکی ثبت نام کرده اند، گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای 12دستگاه اجرایی و 68 دانشگاه، 19 شهریور ماه برگزار می شود.
به گفته وی، در این آزمون ها، 19 هزار و 251 نفر پذیرفته می شوند.

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *