ثبت نام 67 هزار نفر در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

حسین توکلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا با اشاره به سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر 12 دستگاه اجرایی کشور در سال 95 گفت: همچنین برای 68 دانشگاه از مجموعه دانشگاه های پزشکی، 40 هزار و 256 نفر تا ساعت 8 امروز ثبت نام کرده اند.
وی گفت: بمنظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در سومین آزمون استخدامی فراگیر 12 دستگاه اجرایی کشور که تاکنون نتوانسته بودند، برای ثبت نام اقدام کنند، مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز پنجشنبه هفتم مرداد ماه تمدید شده است.
توکلی افزود: به تمام داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نکرده اند توصیه می شود در مهلت باقی مانده ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور – www.sanjesh.org – و مطالعه دقیق دفترچه و اطلاعیه منتشره این سازمان در رابطه با اصلاحات دفترچه راهنما، در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی همزمان با آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 19 شهریور ماه برگزار می شود.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *