نبود مهارت دربرنامه های عملی معضل دانشگاه هاست

به گزارش روز یکشنبه  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، مسعود شفیعی در دیدار با رئیس کل دیوان عدالت اداری کشور که در محل این دیوان انجام شد افزود: نقش اصلی این دانشگاه تربیت نیروی ماهر صنعت کشور است.
شفیعی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برنامه ریزی و اجرای اقتصاد مقاومتی افزود: این دانشگاه می تواند گام های مؤثری در راستای اشتغال فارغ التحصیلان داشته باشد و لازم است ارتباط مؤثری بین دانشگاه و صنعت برقرار شود.
وی دانشگاه تحت تصدی خود را یکی از مهمترین مراکز علمی در بحث اشغال زایی و مهارت آموزی عنوان کرده و تصریح کرد که این دانشگاه امتیاز خوبی نسبت به دانشگاه های دیگر در بحث کارآفرینی و درآمد زایی دارد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در ادامه این دیدار حجت الاسلام کاظم بهرامی با توجه به نقش و اهمیت دیوان عدالت اداری در خصوص رسیدگی و پاسخ به شکایات مراجعین، گفت: ما باید طوری عمل کنیم که اصولاً شکایت به دیوان کمتر شود و وحدت رویه ای در پاسخ به شکایات وجود داشته باشد.
رییس دیوان عدالت ادامه داد: دیوان از دستگاه ها و نهادها انتظار دارد، اطلاع رسانی صحیحی در خصوص شکایات داشته و تصمیماتی که در دستگاه های دولتی اتخاذ می کنند، منطبق بر قوانین باشد.
بهرامی نقش اساسی دیوان را تنظیم اعمال کارکنان دولت در راستای قوانین عنوان کرده و از دستگاه های دولتی خواست مصوبات غیر قانونی صادر نکنند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *