داوطلبان آزمون Ph.d پزشکی (دکتری تخصصی پزشکی) تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند به سؤالات این آزمون اعتراض کنند.

به گزارش  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایسنا، کلید اولیه آزمون Ph.d پزشکی (دکتری تخصصی پزشکی) منتشر شده و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب، یازدهم مرداد ماه فرصت دارند اعتراضات خود به سؤالات آزمون را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir ارسال کنند.

آزمون مرحله دوم (مصاحبه) در ۱۰ منطقه آمایشی (دانشگاه‌های علوم پزشکی) برگزار خواهد شد. داوطلبان بر اساس علاقه و تمایل خود نسبت به انتخاب دانشگاه‌های پذیرنده در رشته امتحانی اقدام می‌کنند و مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبان را با توجه به نمره و رتبه آزمون مرحله اول (کتبی)، حداکثر به سه منطقه آمایشی جهت انجام مصاحبه معرفی خواهد کرد.

آزمون مصاحبه (دکتری تخصصی رشته‌های پزشکی) نیز به صورت ساختارمند و در قالب چند ایستگاه مجزا از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۱۷ شهریور ماه در ۱۰ منطقه آمایشی برگزار می‌شود. همچنین جزئیات بیشتر و سایر اطلاعات در خصوص چگونگی برگزاری آزمون در اطلاعیه‌های بعدی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرحله اول آزمون ورودی رشته‌های دکتری تخصصی(Ph.D) در ۵۹ رشته علوم پایه پزشکی، بهداشت وتخصصی، دو رشته دندانپزشکی و ۱۱ رشته داروسازی در ۱۰ حوزه در سطح کشور، ۷ مرداد ماه امسال برگزار شد.