سازمان سنجش منتظر ابلاغیه سازمان مدیریت برای آزمون استخدامی است

حسین توکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا اظهار کرد: سازمان سنجش و آموزش کشور پس از دستور رییس جمهوری، اقدامات لازم برای برگزاری آزمون استخدامی ادواری را متوقف کرد.
وی گفت: ثبت نام های متقاضیان انجام شده و منتظر ابلاغیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هستیم.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: این سازمان فقط مجری برگزاری آزمون ها بوده و تابع تصمیمات نهادهای ذیربط است.
رییس جمهوری هفته جاری در جلسه هیأت وزیران به سازمان مدیریت و برنامه ریزی دستور داد تاهنگام اطمینان از تأمین حقوق زنان در فرصت های شغلی، آزمون استخدامی به تعویق بیفتد و سهمیه های جنسیتی در راستای رعایت عدالت، اصلاح شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را موظف کرد ضمن ابطال سهمیه های مبتنی بر تبعیضات ناروا، به سرعت نسبت به بازنگری عناوین شغلی و سهمیه های استخدامی با رویکرد عدالت و پیش بینی تناسب سهمیه استخدامی زنان در فرصت های شغلی متناسب با شایستگی ها و در چارچوب برنامه ها و وعده های رییس جمهوری اقدام نماید و نتیجه اصلاحات به هیأت وزیران گزارش شود.
همچنین رییس جمهوری در ادامه برنامه های دولت برای اصلاح نظام مدیریت و ساختار اداری و استخدامی کشور روز گذشته در حکمی سازمان اداری و استخدامی کشور را احیا و جمشید انصاری را به عنوان رییس آن منصوب کرد.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *