فردا؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به آزمون طراحی و عملی هنر

حسین توکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا اظهار کرد: آخرین مهلت دریافت ورود به جلسه آزمون رشته های نقاشی، ارتباط تصویری، کاردانی هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و لباس و طراحی صنعتی آزمون سراسری سال 95 در پایان روز پنچشنبه 14 مرداد ماه پایان می یابد.
وی به تمامی داوطلبانی که تاکنون برای دریافت پرینت شرکت در آزمون اقدام نکرده اند؛ اکیدا توصیه کرد که در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت رشته امتحانی مربوط اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: شروع فرآیند برگزاری آزمون رشته های تحصیلی نقاشی، ارتباط تصویری، کاردانی هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و لباس از ساعت 8 صبح روز جمعه 15 مردادماه 95 آغاز می شود.
وی ادامه داد: فرآیند آزمون رشته طراحی صنعتی راس ساعت 14.30 روز جمعه 15 مردادماه 95 برگزار می شود.
توکلی خاطرنشان کرد: آزمون سراسری سال 95 طراحی و عملی رشته های هنر در 9 شهرستان مختلف کشور به شرح مندرج در اطلاعیه منتشر شده برگزار خواهد شد.
وی در ادامه یادآور شد: آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون درج شده است.
توکلی تصریح کرد: تعداد 3 هزار و 867 داوطلب رشته های تحصیلی نقاشی، ارتباط تصویری، کاردانی هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و لباس در آزمون امسال شرکت می کنند که از این تعداد 3 هزار و 397 نفر زن و 470 نفذ مرد هستند.
وی گفت: همچنین در بعد از ظهر روز جمعه 15 مردادماه جاری تعداد یکهزار و 248 داوطلب در آزمون رشته طراحی صنعتی شرکت خواهند کرد که از این تعداد 827 نفر زن و 421 نفر مرد هستند.

** آزمون رشته های تحصیلی کتابت و نگارگری
توکلی اظهار داشت: آزمون عملی رشته کتابت و نگارگری نیز صبح روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ماه منحصرا در شهر تهران و در محل دانشگاه سوره برگزار می شود.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در این آزمون ۱۷۰ داوطلب شرکت کرده اند که تعداد ۱۵۷ نفر آنان زن و ۱۳ نفر مرد هستند.
وی افزود: فرآیند آزمون های صبح از ساعت ۸ و آزمون ساعت 14.30 آغاز می شود که داوطلبان لازم است نیم ساعت قبل از شروع فرآیند در حوزه امتحانی حاضر باشند؛ آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون درج شده است.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *