معاون آموزشی پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف در شرایط پذیرش دانشجو را تشریح کرد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون آموزشی پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف در تشریح شرایط پذیرش دانشجو در پردیس این دانشگاه گفت: این پردیس از سال ۱۳۸۳ به عنوان اولین پردیس بین الملل کشور در جزیره کیش در راستای گسترش فعالیت های علمی و بین المللی شروع بکار کرده و تاکنون طی ۸ دوره بیش از ۱۰۰۰ فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری داشته است.

وی افزود با توجه به مجوز اخذ شده از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تحصیلی ۱۳۹۵ علاوه بر پذیرش در رشته های کارشناسی، علاقه مندان می توانند با بررسی سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد رشته های: مهندسی عمران (زلزه)، مهندسی عمران (سازه)، مهندسی عمران (مدیریت ساخت)، مهندسی برق (الکترونیک دیجیتال)، مهندسی فنآوری اطلاعات (شبکه های کامپیوتری)، مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی)، مهندسی مکاترونیک، مهندسی مکانیک(طراحی کاربردی)، مهندسی نانوتکنولوژی (نانو مواد)، مهندسی صنایع (مدیریت مهندسی)، مهندسی نفت (مخازن هیدرو کربوری)، مهندسی شیمی (پدیده های انتقال و فرایند جداسازی)، مدیریت کسب و کار MBA در پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف به ادامه تحصیل بپردازند.

دکتر حاج صادقی با بیان این موضوع که در پذیرش دانشجویان برای پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف«کیفیت» در اولویت قرار دارد، افزودند کمیته ای تخصصی شامل اساتید خبره دانشگاه پس از بررسی سوابق تحصیلی داوطلبین و احراز شرایط و استانداردهای دانشگاه، اقدام به معرفی داوطلب به پردیس جهت ثبت نام می کند.

با توجه به تدریس به زبان انگلیسی در پردیس، متقاضیان باید از حد نصاب نمره زبان انگلیسی در آزمون زبان ورودی این پردیس برخوردار باشند.

ایشان افزودند بیش از ۹۰ درصد از اساتید پردیس از اساتید دانشگاه صنعتی شریف و اساتید مقیم کیش هستند و ۱۰ درصد از اساتید همکار نیز از دانشگاه های بزرگ کشور با این پردیس همکاری دارند.

پذیرش در پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف بصورت اینترنتی است و متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر حد اکثر تا تاریخ ۳۱ مرداد ۹۵ به وب سایت پردیس به نشانی www.kish.sharif.edu مراجعه نمایند، همچنین شماره تلفن های ۲-۰۲۱۶۶۱۶۵۰۴۱ آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان است.