تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علم و فرهنگ و شرکت بین المللی گردشگری و هتل داری هوروات، بزرگترین شرکت خدمات گردشگری و مهمان نوازی جهان عصر به امضا رسید.

به گزارش  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایسنا، دکتر منوچهر جهانیان ،رئیس دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و کرستوس میخایلیدس مدیر عامل گروه و مدیر اجرایی این شرکت بین المللی با حضور جمعی از فعالان گردشگری در خصوص همکاری های دو جانبه دراین حوزه به گفت و گو پرداختند و سپس تفاهم نامه همکاری با توجه به اهمیت و ارتقاء سطح دانش تخصصی در راستای ایجاد تعاملات و همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و در زمینه انتقال دانش و فناوری روز در صنعت توریسم، بازاریابی گردشگری جهانی، و آموزش نیروی انسانی کارآمد به امضا رسید.
دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان دانشکده پیشگام گردشگری در کشور با هدف توسعه علمی صنعت گردشگری،بهره برداری از فرصت ها ومنابع موجود و با تاکید بر نگاه اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های بسیاری داشته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، همچنین گروه بین المللی هوروات از سال ۱۹۱۵ به عنوان بزرگترین ارائه دهنده خدمات و مشاوره گردشگری و هتلداری در ۴۸ کشور جهان به عنوان بنیان گذار سیستم نوین و استاندارد حسابداری در گردشگری نامیده می شود.