فراخوان طرح‌های پژوهشی مشترک صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران (بنیاد ملی علم ایران) و بنیاد پژوهش‌های بنیادی روسیه (RFBR) تمدید شد.

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایسنا به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به درخواست‌های متعدد دریافت شده از سوی پژوهشگران، مهلت ارسال فرم‌های همکاری‌های علمی و فناوری ایران و بنیاد پژوهش‌های بنیادی روسیه (RFBR) تا روز پنجشنبه، ۲۱ شهریور ماه ۹۵ تمدید شد.

لازم به ذکر است، پیرو برنامه اجرایی امضا شده توسط رؤسای صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی (بنیاد ملی علم ایران) و بنیاد پژوهش‌های بنیادی روسیه (RFBR)، این دو بنیاد از طرح‌های مشترک پژوهشگران ایرانی و روسی حمایت می‌کنند.

بر این اساس، حوزه‌های علمی مورد حمایت ریاضیات، شیمی، علوم مواد، علوم اعصاب، فیزیک هسته‌ای، علوم زمین (با تاکید بر دریای خزر و قطب جنوب)، علوم زیستی، علوم انسانی و اجتماعی، مبانی علوم مهندسی، علوم فضایی و کامپیوتر، نرم افزار و شبکه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند که طی این فراخوان حداکثر ۱۲ طرح پژوهشی پذیرفته خواهد شد و بودجه طرح‌ها بر اساس پیشنهاد مجریان و طبق هزینه‌های هر طرح تصویب خواهد شد. پژوهشگران اصلی هر طرح باید از اعضای هیات علمی مراکز علمی و پژوهشی ایران و روسیه باشند.