ثبت نام دکتری شعبه دبی دانشگاه پیام نور تا 10 شهریور ادامه دارد

به گزارش روز شنبه  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، ثبت نام نوبت چهارم پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور – شعبه دبی برای سال تحصیلی 95-96 از 27 مردادماه آغاز شده و تا 10 شهریورماه سال جاری ادامه دارد.
متقاضیان ثبت نام می توانند ضمن مطالعه دفترچه راهنما، با مراجعه به نشانی اینترنتی www.intphd.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توان با شماره تلفن های 23322580 و 22455001-021 تماس حاصل کرد.

** همکاری علمی و تحقیقاتی دانشگاه شهید بهشتی و سازمان بهزیستی
دانشگاه شهید بهشتی و سازمان بهزیستی کشور، به منظور ایجاد زمینه همکاری های علمی تحقیقاتی تفاهم نامه امضاء کردند.

** چاپ آثار پژوهشگران علوم انسانی در انتشارات دانشگاه عدالت
دانشگاه عدالت آثار علمی پژوهشگران و دانش آموختگان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد رشته های حوزه علوم انسانی اسلامی را با تاکید بر رشته های فقه و حقوق چاپ و نشر می کند.
انتشارات دانشگاه عدالت، اعلام کرد: انتشارات دانشگاه آمادگی دارد تا آثار علمی پژوهشگران و دانش آموختگان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد رشته های حوزه علوم انسانی اسلامی را با تاکید بر رشته های فقه و حقوق را چاپ و نشر کند.
برهمین اساس لازم است ، ابتدا متقاضیان نسبت به تکمیل فرم درخواست چاپ کتاب اقدام کنند، سپس در صورت تأیید اولیه، صاحب اثر می باید یک نسخه الکترونیکی از اثر (Word، Pdf) را به همراه یک نسخه پرینت شده آن، به اداره انتشارات دانشگاه عدالت تحویل دهد.
بدیهی است نتیجه پس از داوری، به صاحب اثر ابلاغ خواهد شد. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به دفتر اداره کل پژوهش و فناوری دانشگاه عدالت به آدرس، تهران، بالاتر از میدان ولیعصر(عج)، کوچه دانش کیان مراجعه کنند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *