70مدال المپیادهای دانشجویان دانشگاه شریف به رهبر انقلاب اهدا شد

به گزارش روز دوشنبه کنکوری ارشد دکتری به نقل از ایرنا، در این مراسم ابراهیم رئیسی تولیت استان قدس رضوی، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله و محمود فتوحی رئیس دانشگاه حضور داشتند.

در ابتدای مراسم سردار کاظمینی ضمن تقدیر از این اقدام گفت: از اینکه مدال های خودتان را تقدیم به ولی امر مسلمین می کنید، از شما قدردانی می کنم و این حرکت بزرگ را به شما تبریک می گویم.
کاظمینی تصریح کرد: می دانیم جوانان ما در حوزه علم و پژوهش و فرهنگ آینده خوبی را برای کشور رقم می زنند و ان شاءالله با وجود این جوانان بتوانیم قله های بلند را فتح کنیم.
در ادامه این مراسم تعدادی از دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

** مهمترین مولفه قدرت در کشور وجود جوانان انقلابی و مردم ولایتمدار است
حجت الاسلام رئیسی در ادامه ی این مراسم که در سالن همایش های موزه ملک برگزار شد گفت: اهدای مدال به مقام معظم رهبری نشان دهنده ظرفیت بالای این جوانان است و این اقدام پیام های زیادی را منعکس می کند.
وی گفت: اولین پیام این نشست حضور جوانان مستعد و توانمند در عرصه های علمی و دانش است که در این عرصه همواره افتخار آفرینی کردند.
رئیسی ادامه داد: این جوانان که مدال های خود را امروز به مقام معظم رهبری داده اند از بصیرتی برخوردارند که نشان دهنده توانمندی و فرهیختگی آن هاست.
وی با اشاره به اینکه مسئولان جوانان انقلابی را باور کنند و آن ها را در عرصه های مختلف کشوری دخالت دهند گفت: این جوانان می توانند گره های بسیاری را باز کنند، چنانچه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره به معجزات انقلابی این جوانان و توانمندی آن ها در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی اشاره کرده اند.
رئیسی در بخش دیگری از سخنانش افزود: این جوانان با توجه به توانمندی که دارند می توانند قدرت اصلی کشور باشند و در عرصه های مختلف حضور داشته باشند؛ هم اکنون در بسیاری از کشورها قدرت، هسته ای و ذخایر هسته ای محسوب می شود در حالیکه در کشور ما قدرت اصلی جوانان برومند و انقلابی و مردم ولایتمدار هستند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *