20 طرح عمرانی خیّر ساز در دانشگاه ها افتتاح شد

به گزارش روز سه شنبه کنکوری ارشد دکتری به نقل از ایرنا، محمدحسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و قائم مقام وزیر در ستاد خیّرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، از افتتاح این 20 طرح در مساحت 28 هزار و 935 متر مربع در دانشگاه های کشور خبر داد.
امید با اشاره به افزایش حجم مشارکت و حمایت خیّرین از حوزه علم و فناوری نسبت به سال های گذشته، سیاستگذاری و برنامه ریزی و نیز اقدامات صورت گرفته در ستاد خیّرین وزارت علوم با رویکرد جذب مشارکت های مردمی در حوزه علم و فناوری را عامل پر رنگ تر شدن حضور خیّرین و واقفین در دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری و مراکز آموزشی و پژوهشی زیر مجموعه وزارت علوم دانست.
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در ادامه، حوزه علم و فناوری را عرصه ای مطمئن و ماندگار برای مشارکت و حمایت عموم مردم معرفی کرد و از همگان برای حمایت و مشارکت در توسعه زیرساخت های کیفی حوزه علم و فناوری و سهیم شدن در آن دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، وی این میزان و متراژ پروژه عمرانی ساخته شده با مشارکت خیّرین در دانشگاه های کشور را نسبت به سال های گذشته بی سابقه ذکر کرد.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *