به اطلاع پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد مهر ماه ۹۵ پردیس دانشگاهی میرساند با مطالعه شرایط و ضوابط و مدارک لازم  و تکمیل فرمهای پیوست در روزهای ذکر شده در اطلاعیه قبلی برای ثبت نام به دانشگاه علم و صنعت ایران – طبقه همکف آمفی تئاتر شهید بهرامی مراجعه نمایند. ضمنا خواهشمند است از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی خودداری نموده و فقط اطلاعیه های موجود در سایت را ملاحظه نمایند. در صورتی که سوالی داشته باشند هنگام ثبت نام کارشناسان حاضر در سالن پاسخگوی شما خواهند بود.

مدارک لازم جهت ثبت نام:

اصل و یک برگ فتوکپی مدرک کارشناسی مورد تائید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد به همراه ریزنمرات  (دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور دو برگ فتوکپی ارائه دهند)

۱- پذیرفته شدگانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند باید اصل و یک برک فتوکپی مدرک کاردانی خود را ارائه دهند.

۲- پذیرفته شدگانی که موفق به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی باشند لازم است اصل و یک برگ فتوکپی گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی با محتوای فرمی که در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا سایت اینترنتی تحصیلات تکمیلی دانشگاه به آدرس http://pga.iust.ac.ir nv درج شده است. را ارائه نمایند.

۳- اصل شناسنامه و یک برگ فتوکپی از تمامی صفحات آن

۴- اصل کارت ملی و یک برگ فتوکپی آن (پشت و رو)

۵- شش قطعه عکس تمام رخ ۴ *۳ تهیه شده سال جاری

۶- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه (برای برادران) را مشخص نماید و یک برگ فتوکپی آن

۷- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان

۸- پذیرفته شدگانی که با استفاده از سهمیه رتبه اولی و سهمیه شاهد و ایثارگران پذیرفته شده اند برحسب مورد معرفی نامه رسمی ارائه نمایند.

۹- پذیرفته شدگانی که در حین خدمت سربازی می باشند جهت اخذ نامه ترخیصی همراه با مدارک کامل ثبت نامی فقط در زمانهای فوق الذکربه اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه آقای علم جمیلی مراجعه نمایند.

۱۰- پذیرفته شدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت می باشند ملزم هستند فرم معافیت تحصیلی را از تاریخ ۱۰/۷/۹۵ لغایت ۱۴/۷/۹۵ از آموزش پردیس دانشگاهی – سرکار خانم عبداللهی تحویل گرفته و جهت انجام مراحل درخواست معافیت تحصیلی به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند و سپس فرم صادره را به ایشان تحویل دهند.

۱۱- پذیرفته شدگان پردیس دانشگاهی قبل از مراجعه برای ثبت نام می بایست مبلغ ۵۷.۲۰۰.۰۰۰ ریال وجه علی الحساب را به شماره حساب ۲۱۷۷۵۷۹۰۱۱۰۰۹ بانک ملی شعبه مینو بنام درآمدهای اختصاصی پردیس شماره ۲ دانشگاه علم و صنعت ایران واریز نمایند و اصل فیش واریزی را به هنگام ثبت نام ا رائه نمایند. در غیر اینصورت ثبت نام آنان انجام نخواهد گرفت. بر روی فیش بانکی نام و نام خانوادگی و رشته و گرایش قبولی ذکر شود.

۱۲-  تکمیل فرمهای مشخصات، تعهد نامه سنوات تحصیلی و تقویم آموزشی ، فرم گواهی معدل و فرم معافیت تحصیلی

۱۳- جهت جلوگیری از اتلاف وقت، داوطلبان می بایست فرمهای فوق را پرینت گرفته و تکمیل نموده و در روز ثبت نام همراه با سایر مدارک به مسئولین ذیربط تحویل دهند.

۱۴- انتخاب واحد درسی از تاریخ  ۹۵/۶/۱۳ لغایت ۹۵/۶/۱۷ (بصورت اینترنتی) از طریق سایت آموزشی انجام می شود.http://golestan.iust.ac.i

۱۵- شروع کلاسها در نیمسال اول ۹۶-۹۵ از روز شنبه ۹۵/۶/۲۰میباشد.

فرمها:

اطلاعیه ثبت نام

فرم مشخصات

فرم تعهد نامه

تقویم آموزشی

فرم گواهی معدل

فرم معافیت تحصیلی

تذکر: فرم معافیت تحصیلی فقط قسمت فارغ التحصیل دانشگاهی تکمیل گردد.

تذکر: پرداخت شهریه در پردیس دانشگاهی، اول هر ترم با پرداخت کامل شهریه ثابت و متغییر می باشد و تقسط شهریه امکان پذیر نمی باشد.

جدول شهریه  ورودی ۹۵ (کارشناسی ارشد)



جدول زمانبندی مراجعه برای ثبت نام