زمان بررسی صلاحیت های عمومی و مصاحبه اختصاصی معرفی شدگان دو برابر ظرفیت رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کنکوری ارشد دکتری به نقل از خبرآنلاین، به دنبال اعلام نتایج آزمون استخدامی در آموزش و پروش و نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی کامنت هایی در مورد زمان انجام مصاحبه اختصاصی پذیرفته شدگان گذاشته شد.

آموزش و پرورش در اطلاعیه ای تاریخ و زمان انجام مصاحبه اختصاصی معرفی شدگان رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش سال۱۳۹۵ را اعلام کرد.
بنابر این اعلامیه ، بررسی صلاحیت های عمومی و مصاحبه اختصاصی معرفی شدگان دو برابر ظرفیت رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش از ۱۰ تا ۱۹ شهریورماه در پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی انجام می شود .
معرفی شدگان به منظور اطلاع دقیق از تاریخ ،زمان ، مکان و گروه بندی انجام مصاحبه باید به تارنمای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به نشانی www.srttu.edu و تارنمای پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان (مراکز مجری مصاحبه ) مراجعه کنند.
همچنین براساس جدول تعرفه های آزمون سراسری، موضوع مصوبه هئیت وزیران در جلسه مورخ ۲۰ آبان سال ۹۴ هریک از داوطلبان معرفی شده برای هزینه مصاحبه وبررسی صلاحیت های عمومی، باید مبلغ ۲۳۰ هزارریال به شماره حساب درآمدهای اختصاصی اداره کل آموزش وپرورش استان که اعلام خواهد شد ، واریز کرده و اصل فیش واریزی را به مرکز مجری مصاحبه تحویل دهند.