معاون آموزش دانشگاه علم و صنعت گفت: به دلیل هزینه های سرسام آور ممکن است برخی دانشجویان از ثبت نام در پردیس ها خودداری کنند.
کلانتر معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار کرد: امسال چهار هزار و ۹۰۰ پذیرفته شده در مقطع ارشد و دکتری به دانشگاه علم و صنعت معرفی شدند.
وی افزود: ثبت نام برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد از روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه آغاز شد و تا امروز ادامه دارد. همچنین پذیرفته شدگان درمقطع دکتری می توانند از روز چهارشنبه ۱۷ شهریور نسبت به ثبت نام در دانشگاه اقدام کنند.
کلانتر با اشاره به هزینه ثبت نام در پردیس ها گفت: امسال در پردیس ها و درمقطع دکتری افزایش شهریه وجود نداشت اما در مقطع کارشناسی ارشد ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش شهریه داشتیم که به دلیل این هزینه های سرسام آور ممکن است برخی از دانشجویان از ثبت نام در پردیس ها صرف نظر کنند.
معاون آموزشی دانشگاه علم وصنعت در پایان از ظرفیت دانشگاه ها خبر داد وگفت: امسال صندلیهای خالی وجود ندارد. در مقطع کارشناسی پذیرش دانشجو از ۶۰۰ نفر به ۸۱۷نفر رسیده است. در مقطع ارشد حدود ۲۰۰ نفر و در مقطع دکتری نیز حدود ۳۰۰ نفر پذیرش دانشجو خواهیم داشت.