مدال آوران المپیکی دانشگاه آزاد تقدیر می شوند

به گزارش روز سه شنبه کنکوری ارشد دکتری به نقل از ایرنا ، پنج مدال آور دانشگاه آزاد اسلامی در المپیک 2016 ریو به همراه بهداد سلیمی، مجتبی عابدینی و داوران بین المللی فوتبال کشور که مسابقه فینال فوتبال مردان المپیک ریو را قضاوت کردند، با حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
از هشت مدال آور المپیکی ایران، پنج مدال آور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بودند و بنا بر مصوبه هیات رئیسه دانشگاه، جوایز ویژه دانشگاه شامل حذف کامل شهریه مقطع تحصیلی، ارائه تسهیلات برای ادامه تحصیل در مقطع بالاتر، 100 میلیون ریال جایزه نقدی و امکان استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی برای آنان در نظر گرفته شده است.
به دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، جوایز مجتبی عابدینی و بهداد سلیمی که به دلیل ناداوری ها، از دستیابی به مدال بازماندند، معادل مدال آوران در نظر گرفته شده است.
علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان به همراه محمدرضا منصوری و رضا سخندان به عنوان کمک داور، که فینال فوتبال مردان المپیک 2016 ریو را قضاوت کردند، از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی هستند که در این مراسم از آنها نیز تقدیر خواهد شد.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *