انتشار اسامی پذیرفته شـدگان آزمون کاردانی به کارشناسی از ساعت 16 امروز

حسین توکلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار کنکوری ارشد دکتری به نقل از ایرنا اظهار کرد: اسامی پذیرفته شـدگان نهایی شامل رشته های تحصیلی متمرکز و معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته نیمه متمرکز فوریت های پزشکی در این دوره پذیرش کاردانی به کارشناسی 95 است.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد 68 هزار و 806 نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1395 پذیرفته شدند.
وی افزود: در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1395 (اعم از رشته های تحصیلی پذیرش با آزمون و یا رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی) تعداد 102 هزار و 969 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 41 هزار و 540 نفر زن و 61 هزار و 429 نفر مرد بودند.
توکلی خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش در دوره های کاردانی به کارشناسی در سال 95 تعداد 236 هزار و 751 نفر بود که در نهایت تنها کمتر از یک سوم ظرفیت پذیرفته شدند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های متمرکز آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1395 از طریق پایگاه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود.
وی گفت: داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی این آزمون قرار می گیرند می توانند با توجه به مندرجات اطلاعیه ای که همزمان با اعلام نتایج منتشر خواهد شد، ابتدا به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.
وی افزود: پذیرفته شدگان می توانند ضمن کسب اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط به هر کد رشته محل، در زمان مقرر برای ثبت نام و سایر مراحل پذیرش به نشانی مشخص شده مراجعه کنند.
توکلی یادآور شد: در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی، پذیرفته شدگان لازم است در یکی از روزهای شنبه 27 ، یکشنبه 28 و یا دوشنبه 29 شهریورماه 95 با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *