جزییات مصاحبه کارشناسی فوریت های پزشکی 18 مهر اعلام می شود

به گزارش روز چهارشنبه کنکوری ارشد دکتری به نقل از ایرنا، با توجه به اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی و انتشار فهرست اسامی که جزو معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی هستند، این گروه از افراد باید برای مصاحبه به دانشگاه های مربوطه مراجعه کنند.
این افراد در رشته تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی (کد رشته محل های 1214 تا 1241 ، 5127 و 5184 تا 5186 ) معرفی شده اند.
فهرست اسامی این افراد در پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی سازمان سنجش اعلام شده است.
معرفی شدگان لازم است برای آگاهی از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به اطلاعیه سازمان سنجش که در روز یکشنبه 18 مهرماه 95 در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و همچنین در نشریه پیک سنجش (هفته نامه خبری و اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) روز دوشنبه 19 مهرماه درج خواهد شد، مراجعه کنند.

** دیدار سرپرست دانشگاه علمی کاربردی با خانواده شهید مدافع حرم
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با خانواده دانشجوی شهید مدافع حرم احمد اعطایی دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی محمد حسین امید در این دیدار گفت: عظمت امروز ایران و اسلام به برکت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعین حرم است.
وی افزود: از افتخارات دانشگاه جامع علمی کاربردی این است که پس از گذشت 25 سال از تاسیس، عزیزانی در این دانشگاه تحصیل می کنند که از کیان اسلام دفاع کرده و تا مرز شهادت پیش می روند.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با تأکید بر اینکه قدردانی از خانواده معظم شهدا از وظایف تمامی مسئولان محسوب می شود، به نقش مدافعین حرم در تأمین امنیت کشور اشاره کرد و گفت: مردم می دانند که با رشادت ها و همت شهدا است که امروز با وجود نا امنی های گسترده در نقاط مختلف منطقه، در داخل مرزها، کشور از امنیت بالایی برخودار است.
شهید احمد اعطایی متولد شهریور 1364 و دانشجو مقطع کاردانی رشته کنترل در مرکز علامه طبرسی دانشگاه جامع علمی کاربردی بود که در آبان ماه 94 در جبهه های نبرد مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

** بازدید روسای دانشگاه های صربستان از دانشگاه علوم پزشکی تهران
هیاتی متشکل از اساتید و روسای دانشگاه های منتخب صربستان از دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کردند.
هیاتی متشکل از اساتید و روسای دانشگاه جان نزبیت، دانشکده فلسفه دانشگاه نووی ساد، دانشکده الهیات دانشگاه بلگراد و دانشگاه کراگویواتس از کشور صربستان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی تهران با فعالیت های آموزشی، پژوهشی و خدمات بهداشت و درمانی این دانشگاه آشنا شدند.
مسعود یونسیان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به این دیدار گفت: با اینکه در این تیم فقط دانشگاه کراگویواتس در حوزه پزشکی فعالیت دارد و با دانشگاه های دیگر اشتراک رشته نداریم اما آنان علاقه مند به بازدید و ایجاد زمینه های همکاری با یکی از بزرگ ترین دانشگاه های ایران بودند؛ طبیعی است که ما هم پذیرای آنان بودیم.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به نکته قابل توجه در این دیدار گفت: آنان اظهار داشتند که آنچه ما از ایران در مطبوعات غرب می خوانیم با آنچه که در اینجا می بینیم کاملاً متفاوت است و دیدن ایران بسیار بیشتر از مطالعه درباره آن به ما اطلاعات می دهد.
دانشگاه دولتی کراگویواتس با ۴۰ سال سابقه در ۱۴۰ کیلومتری پایتخت صربستان قرار دارد. در این دانشگاه، بیش از ۱۴ هزار دانشجو در ۱۲ دانشکده که در ۶ شهر صربستان واقع شده، مشغول به تحصیلند و دانشکده علوم پزشکی نیز یکی از دانشکده های این دانشگاه محسوب می شود.
دانشگاه جان نزبیت بزرگ ترین دانشگاه خصوصی صربستان است و بیش از ۲۶ هزار دانشجو دارد.
دانشکده فلسفه نووی ساد نیز با ۶۰ سال قدمت در شهر نووی ساد (خواهر خوانده اراک) واقع شده است.
دانشکده الهیات دانشگاه بلگراد نیز موسسه ای است که در آن حدود هزار و ۸۰۰ دانشجوی دختر و پسر مشغول به تحصیل علوم دینی هستند.

** خدمات بیمه برای زبان آموزان غیرایرانی مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه تهران
زبان آموزان خارجی دانشگاه تهران برای نخستین بار تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، مؤسسه لغت نامه دهخدا و در اجرای بند (د) ماده ۲۸ قانون سوم برنامه پنجم، برای نخستین بار از یکم شهریور ماه ۱۳۹۵، پوشش بیمه حوادث برای زبان آموزان خارجی فراهم کرد و مذاکرات در زمینه ارائه پوشش خدمات درمانی نیز برای این زبان آموزان در جریان است.

** جزئیات نحوه شرکت در دوره ها و آزمون های مرکز زبان های خارجی دانشگاه
جزئیات نحوه شرکت در دوره ها و آزمون های زبان انگلیسی مرکز زبان های خارجی دانشگاه پیام نور اعلام شد.
مرکز زبان های خارجی دانشگاه پیام نور از این پس مسئول برگزاری آزمون زبان انگلیسی (TOEPIC) و دوره های آموزش زبان انگلیسی TTC، IELTS و TOFEL است.
آزمون TOEPIC در سطح آزمون تافل بوده و تمام دانشجویان کشور، اعضای هیات علمی و بورسیه های داخل و خارج مخصوصا دانشجویان دکتری می توانند در این آزمون و دوره های آموزشی شرکت کنند.
دوره های آموزشی زبان انگلیسی نیز طبق روش های رایج و نوین در کشورهای انگلیسی زبان و زیر نظر استادان و مدرسان برتر زبان انگلیسی برگزار می شود.
تمامی دانشجویان کشور به ویژه دانشجویان دکترا و اعضای هیات علمی دانشگاه می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز زبان های خارجی دانشگاه پیام نور به نشانی toepic.ir مراجعه کنند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *