جذب حداقل ۲۳۰ هیات‌علمی در فراخوان جدید دانشگاه آزاد خوزستان

جذب ۱۱هزار عضو هیئت علمی جدید در دانشگاه آزاد

خبرگزاری ایسنا : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با بیان این‌که هنوز از نظر نسبت استاد به دانشجو از میانگین کشوری پایین‌تر هستیم، گفت: در استان نیاز به جذب هیات‌علمی داریم و به همین دلیل در فراخوان جدید جذب حداقل ۲۳۰ نفر در برنامه است.


دکتر شهرام لک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در استان خوزستان در مجموع یک هزار و ۸۶۲ نفر به‌عنوان عضو هیات‌علمی فعالیت می‌کنند که این تعداد ۴۱ درصد کل اعضای هیات‌علمی در استان را تشکیل می‌دهند.
وی در خصوص تعداد دانشجویان این دانشگاه در استان خوزستان، تصریح کرد: در کل خوزستان تقریبأ ۱۲۳ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند و از این نظر نسبت استاد به دانشجو در خوزستان پایین‌تر از میانگین کشوری آن است.
جذب حداقل ۲۳۰ نفر در فراخوان جدید/شرایط جذب هیات‌علمی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز دانشگاه به جذب اعضای هیات‌علمی امسال در فراخوان جدید حدود ۲۳۰ نفر جذب خواهند شد.
لک درباره حداقل مدرک‌ تحصیلی برای جذب هیات‌ علمی در این دانشگاه، گفت: در فراخوان جدید برای جذب، داوطلب علاوه بر آن‌که باید حداقل دانشجوی مقطع دکترا باشد، باید امتحان جامع را نیز داده باشد اما درباره اساتید حق‌التدریس شرایط متفاوت است و این افراد با مدرک کارشناسی‌ارشد نیز استخدام می‌شوند ولی با مدرک پایین‌تر امکان استخدام وجود ندارد.
برنامه‌ای برای افزایش ظرفیت رشته‌های پزشکی نداریم
وی در خصوص افزایش ظرفیت رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد خوزستان، اظهار داشت: دانشگاه آزاد هیچ برنامه‌ای برای افزایش این ظرفیت‌ها ندارد زیرا وزارت بهداشت درباره رقم‌هایی که به‌عنوان ظرفیت‌های پذیرش این رشته‌ها اعلام می‌کند سخت‌گیر است.

منبع: ای استخدام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *