تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی ، فرهاد حسین زاده به ابلاغ تقویم آموزشی سال تحصیلی 96 – 95 دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: این تقویم برای اجرا به تمام واحدهای داشگاهی ابلاغ شده و برای وحدت رویه، واحدهای مجری باید براساس این تقویم عمل کنند.
وی درباره زمان ثبت نام، شروع کلاس ها، حذف و اضافه واحدها، پایان نیمسال تحصیلی و امتحانات اظهار کرد: ثبت نام نیمسال اول تحصیلی از 16 تا 25 شهریور، شروع کلاس ها، 27 شهریور و زمان حذف و اضافه 10 تا 14 مهر است و همچنین نیمسال اول 16 دی به پایان رسیده و امتحانات از 18 تا 30 دی برگزار می شود.
حسین زاده ادامه داد: ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیلی از دوم تا هفتم بهمن بوده و کلاس ها از 9 بهمن آغاز می شود و حذف و اضافه واحدها از 23 تا 27 بهمن امکانپذیر است.
وی با بیان اینکه 11 خرداد سال 96 زمان پایان کلاس های نیمسال دوم است، افزود: امتحانات از 17 تا 29 خرداد سال 96 برگزار خواهد شد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی تصریح کرد: دانشجویان کاردانی و کارشناسی می توانند حداقل 12 و حداکثر 20 واحد در هر نیمسال تحصیلی اخذ کنند و برای دانشجویان ورودی جدید امکان حذف و اضافه و در صورت لزوم، امکان حذف اضطراری درس نیز وجود دارد.
سالانه حدود یک میلیون نفر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته می شوند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *