آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دوره دکتری پیام نور از 29 شهریور ماه

تمام دانشجویان پذیرفته شده در آزمون دوره دکتری «پی اچ. دی» سال تحصیلی 96 – 95 دانشگاه پیام نور می توانند از 29شهریور تا چهارم مهر سال 95 با آماده کردن فایل اسکن شده مدارک درخواستی، به سامانه ثبت نام دانشگاه (گلستان) به آدرس اینترنتی http://reg.pnu.ac.ir مراجعه وثبت نام کنند.
پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه(در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و اسکن مدارک در خواستی در قالب «جی پی جی» – JPG – و یا «جی پی ای جی» – GPEG – و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام بارگذاری کنند.
براساس این گزارش، پذیرفته شدگان باید، تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، تصویر شناسنامه (صفحه اول وسوم) و کارت ملی (پشت ورو)، مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان)، عکس با زمینه روشن، و تاییدیه استفاده از سهمیه (برای داوطلبانی که از سهمیه استفاده کرده اند) را در قالب «جی پی جی» و «جی پی ای جی» و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلو بایت اسکن کرده و در هنگام ثبت نام بارگذاری کنند.
دانشجویان پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، برای تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه کرده و زمان انتخاب واحد دانشجویان نیز از 31 شهریور تا هفتم مهر سال 95 خواهد بود.

** ششمین نمایشگاه کار در دانشگاه شریف برگزار می شود
ششمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف در راستای ایجاد زمینه ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه و شناسایی علایق و استعدادها ۴ تا ۶ مهرماه برگزار می شود.

** خوابگاه های رتبه ۵ دانشگاه تهران حذف شد
معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: با همکاری صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، در سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵ هیچ خوابگاه رتبه پنجی در دانشگاه تهران وجود ندارد.
حسن به نژاد با اشاره به حذف خوابگاه های رتبه ۵ در دانشگاه تهران افزود: به رغم وجود ۹ خوابگاه رتبه ۵ در دانشگاه تهران، در سال تحصیلی جدید با کمک و اعتبارات صندوق رفاه وزارت علوم دیگر هیچ خوابگاه رتبه پنجی در دانشگاه تهران وجود ندارد.
معاون دانشجویی دانشگاه تهران به تعداد خوابگاه های این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در دانشگاه تهران۱۰ هزار واحد خوابگاهی متأهلی، مجردی و خوابگاه های دانشجویان خارجی وجود دارد که در سال تحصیلی جدید اقداماتی برای نوسازی خوابگاه های دانشجویی صورت گرفته است.

** یک خبر از شورای عالی انقلاب فرهنگی
جلسه 781 شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در ابتدای این جلسه خزعلی ضمن گرامیداشت ایام میلاد حضرت امام هادی(ع) و با اشاره به سالگرد درگذشت آیت الله خزعلی گفت: مرحوم آیت الله خزعلی پس از ایام مبارزه و تحمل مصائب این دوره و تقدیم فرزند خود، در امتحانی سخت تر که دفاع از انقلاب و طرد فرزندش به دلیل انحراف از مسیر اصیل انقلاب بود، قرار گرفت و از این امتحان نیز سربلند و پیروز به در آمد.
وی افزود: مرحوم آیت الله خزعلی همواره نسبت به سردار قاسم سلیمانی ابراز ارادت می کرد و حتی به یکی از فرزندانش وصیت کرده بود تا دست مالک اشتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سردار سلیمانی را از طرف ایشان ببوسد و به وی بگوید: من در عالم برزخ برای تو دعا می کنم تا ظهور حضرت مهدی(عج) بمانی و به امام زمان (عج) نیز خدمت کنی.
در ادامه جلسه با توجه به ابلاغ سیاست های خانواده از طرف مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضا نظرات و پیشنهادهای خود را پیرامون اجرایی شدن این سیاست ها بیان کردند.
در پایان این جلسه و با توجه به اتمام دوره دوم ریاست دکتر خزعلی و با توجه به عدم امکان ادامه ریاست وی بر اساس آئین نامه شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده، انتخابات ریاست شورا برگزار گردید و زهرا آیت اللهی و زهرا راستی به منظور انتخاب رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شدند.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده به عنوان عضو حقوقی در شورای عالی انقلاب فرهنگی عضویت خواهد داشت.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *