تمدید ثبت نام در پذیرش مهندسی فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی

تمدید ثبت نام در پذیرش مهندسی فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی

تمدید ثبت نام در پذیرش مهندسی فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی

حسین توکلی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد: با توجه به اعلام اصلاحاتی در دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی سال 95 توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی مهلت ثبت نام در این دوره تا ساعت 24 روز دوشنبه (پنجم مهر ماه) تمدید شد.
وی گفت: اطلاعیه تمدید این دوره از روز گذشته (31 شهریورماه) بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و این تمدید به منظور فراهم آوردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان که تا این تاریخ ثبت نام نکرده اند، امکان پذیر شده است.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور افزود: داوطلبان قبل از اقدام به ثبت نام در این دوره دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه های منتشر شده در سازمان را به صورت دقیق مطالعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وی خاطر نشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلا در این دوره ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند، تا ساعت 24 روز دوشنبه پنجم مهرماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات و تغییر کدرشته محل های خود اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور تصریح کرد: تا ساعت هشت صبح امروز (پنج شنبه) حدود 26 درصد از داوطلبان موفق به ثبت نام در این دوره شده اند که امیدواریم تا مهلت تعیین شده، ظرفیت ثبت نام در این دوره تکمیل شود.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *