جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان با سوابق تحصیلی اعلام شد

جزئیات ثبت نام قبولی های صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) که در کدرشته محل های کنکور ۹۵ پذیرفته شده اند، اعلام شد.

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از خبرنگار مهر، این ثبت نام مختص پذیرفته شدگانی است که صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در کدرشته محل های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی پذیرفته شده اند.

در راستای اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشور پذیرش در برخی از کدرشته محل های دوره های روزانه، شبانه و دوره های مجازی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت گرفته است.

در این روش فقط معدل کتبی دیپلم داوطلبان واجد شرایط ملاک و مبنای پذیرش قرار گرفته و اسامی پذیرفته شدگان این مرحله نیز به همراه سایر پذیرفته شدگانی که با اعمال نمره آزمون و سوابق تحصیلی برای ثبت نام در آن موسسه آموزش عالی اعلام شده است، اعلام و به موسسات معرفی شده اند.

پذیرفته شدگان در کدرشته های پذیرش با سوابق تحصیلی لازم است تمامی مدارک مندرج در اطلاعیه پذیرش را در زمان ثبت نام ارائه کنند.

ارائه اصل کارنامه تحصیلی برای هر یک از پذیرفته شدگانی که دارای مدرک دیپلم متوسطه نظام جدید (سال سوم نظام جدید آموزش متوسطه) با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش برای دیپلمه های (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) سال های ۹۴ و قبل آن که امتحانات آنان به صورت کتبی و سراسری برگزار شده است در هنگام ثبت نام ضروری است.

ارائه اصل کارنامه تحصیلی برای هر یک از پذیرفته شدگانی که دارای مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه یا دیپلمه های کار و دانش با امضا و ممهور به دبیرستان و یا سازمان آموزش و پروش برای دیپلمه های (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) سال های ۹۴ و قبل از آن در هنگام ثبت نام ضروری است.

پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور علاوه بر رعایت این موارد باید به سایت دانشگاه نیز مراجعه کنند.

جزئیات تاریخ، محل و نحوه ثبت نام رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه پیام نور در سایت دانشگاه مشخص شده است.

نام نویسی از پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از طریق سامانه جامع دانشگاهی به آدرس: http://reg.pun.ac.ir صورت خواهد پذیرفت. پذیرفته شدگان ضرورت دارد برای اطلاع از تاریخ و مدارک ثبت نام از تاریخ ۱۰ تا ۱۵ مهرماه ۹۵ به این سایت مراجعه کنند.

همچنین پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام (ثبت نام حضوری است) ابتدا به سایت اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان و یا پردیس محل قبولی به نشانی: (http://cfu.ac.ir) مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نیز لازم است برای اطلاع دقیق از نحوه زمان و ثبت نام اینترنتی و حضوری به سایت دانشگاه ( www.srttu.edu)مراجعه کنند.