ثبت درخواست انتقال دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاه آزاد تا یک مهر

مدیرکل شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد گفت: دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر می توانند تا یک مهرماه نسبت به ثبت درخواست نقل و انتقال خود در سایت اداره کل اقدام کنند.

سید محمدتقی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشجویان جدید الورود این دانشگاه که مشمول ماده ۶۲ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران هستند می توانند با مراجعه به سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگران به نشانی www.esargaran.iau.ir درخواست خود را برای نقل و انتقال ثبت کنند.

وی افزود: به درخواست های دانشجویان قدیمی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: نقل و انتقال برای واحدهای الکترونیکی، بین الملل، برون مرزی، بدون آزمون، خودگردان، پژوهش محور و با اخذ تعهد، ممنوع است.

طباطبایی تاکید کرد: موافقت با درخواست انتقال تنها در صورت دایر بودن رشته و گرایش تحصیلی در واحد مقصد امکانپذیر است و رسیدگی به درخواست متقاضیان میهمانی نیز با توجه به محدودیت فرصت ثبت نام از نیمسال آینده قابل بررسی خواهد بود.

وی با بیان اینکه متقاضیان مشمول ماده ۶۲ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران نیازی به ثبت نام در واحد مبدا (قبولی) ندارند، اظهار داشت: متقاضیان پس از بررسی مدارک و احراز شرایط انتقال و تغییر سند پذیرش برای ثبت نام می توانند به واحد دانشگاهی مقصد مراجعه کنند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد گفت: زمان مراجعه به واحد مقصد پس از ابلاغ انتقال به اطلاع متقاضیان می رسد.

طباطبایی اظهار داشت: پذیرفته شدگان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۶-۹۵ (بهمن ماه) و سایر متقاضیان غیرمشمول باید از نیمسال بعد نسبت به ثبت درخواست خود در سایت www.stu.iau.ir اقدام کنند.