دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی، از رونمایی سامانه ملی “تعالی آموزش دندانپزشکی کشور” به منظور ارتقای آموزش رشته‌های دندانپزشکی در دانشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایسنا، دکتر سعید عسگری با اعلام این خبر افزود: با برگزاری نشستی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد رابطین کارگروه تعالی آموزشی دندانپزشکی در دانشکده های سراسر کشور با نحوه عملکرد این سامانه آشنا و در جریان چگونگی عملیاتی شدن ماموریت این کارگروه قرار گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به اهداف راه اندازی سامانه ” ملی تعالی آموزش دندانپزشکی کشور” تصریح کرد: عملیاتی شدن ماموریت کارگروه تعالی آموزش دندانپزشکی و علوم وابسته به عنوان ماموریت ویژه کلان منطقه ۹ آمایشی سرزمینی، تسهیل ارتباط بین صاحبنظران آموزش دندانپزشکی و جمع آوری مشکلات موجود در اجرای کریکولوم‌های آموزشی دندانپزشکی عمومی از جمله اهداف اصلی طراحی و راه اندازی این سامانه است.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در پایان خاطر نشان کرد: تبادل نظر در زمینه راهکارهای پیشنهادی دانشکده‌های دندانپزشکی کشور و تهیه بسته‌های پیشنهادی به دبیرخانه آموزش دندانپزشکی از دیگر اهداف بارگزاری این سامانه بر روی سایت دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی است.