تمامی داوطلبان‌ شرکت‌کننده در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال ۹۵ که در جلسه آزمون حاضر بوده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد شرکت کنند و ۲۰ کدرشته را انتخاب کنند.

به گزارش پل کنکور به نقل از خبرنگار مهر، با توجه به اصلاحات اعلام شده برای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ۹۵، ظرفیت پذیرش در این مرحله تا ۸۴ هزار و ۲۰۰ نفر افزایش یافت.

داوطلبان‌ شرکت‌کننده در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال ۹۵ تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۴ مهرماه فرصت دارند نسبت به انتخاب ۲۰ کدرشته محل جدید اقدام کنند.

داوطلبانی که پیش از اعلام کدرشته های جدید نسبت به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده بودند نیز می توانند در فرصت باقیمانده نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

جدول کد رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت برخی دیگر از کدرشته محل های آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ علاوه بر کدرشته های قبلی، بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

داوطلبانی که متقاضی ثبت‌نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ ۱۳۹۵ هستند لازم است در زمان ورود به سایت اینترنتی سازمان و انتخاب رشته نسبت به واریز وجه مربوط از طریق سیستم پرداخت اینترنتی اقدام کنند.