رئیس دانشگاه آزاد گفت: ۷ هزار و ۳۵۶ دانشجوی دانشگاه آزاد از طریق پست‌بانک و ۴ هزار و ۶۶۹ نفر از طریق صندوق کارآفرینی امید وام‌های مختلف دانشجویی دریافت کردند.

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: دانشگاه آزاد در بخش اعطای تسهیلات از محل اعتبارات صندوق رفاه دانشگاه در سال ۹۴-۹۳ بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال و در سال ۹۵-۹۴ بیش از ۷۶ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی پرداخت کرده است.

وی اظهار داشت: اعطای تسهیلات در بخش وام ازدواج در سال ۹۴-۹۳ بیش از ۶۲ میلیارد ریال و در سال ۹۵-۹۴ بیش از ۵۱ میلیارد ریال بوده است، این میزان در بخش وام ضروری در سال ۹۴-۹۳ بیش از ۲۳ میلیارد ریال و در سال ۹۵-۹۴ بیش از ۲۲ میلیارد ریال بوده است، در بخش وام مسکن نیز دانشگاه آزاد در سال ۹۴-۹۳ بیش از ۷ میلیارد ریال و در سال ۹۵-۹۴ بیش از ۵ میلیارد ریال وام پرداخت کرده است.

میرزاده با اشاره به اعطای وام شهریه به دانشجویان از سوی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه مبلغ زیادی نیز بابت وام شهریه به دانشجویان پرداخت کرده است.

وی افزود: همچنین تعداد ۱۱ هزار و ۵۰۷ نفر متقاضی دریافت وام از پست‌بانک و ۷ هزار و ۱۲۵ نفر متقاضی دریافت وام از صندوق کارآفرینی امید بودند که ۷ هزار و ۳۵۶ وام از سوی پست‌بانک و ۴ هزار و ۶۶۹ وام از سوی صندوق کارآفرینی امید ارائه شد.