سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام گفت: پذیرش اولین دانشجویان دکتری روانشناسی سلامت و عمومی سر آغاز جذب دانشجو در سایر رشته های روانشناسی این واحد خواهد بود.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر داوودی در آستانه سال تحصیلی۹۵ با حضور درکلاس درس دانشجویان اولین دوره دکتری تخصصی این واحد دانشگاهی ،اظهار داشت: در آینده نزدیک واحد تربت جام  همانگونه که در حوزه روانشناسی جزو برترین های شرق ایران است در سایر  رشته ها  نیز سرآمد خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش۶۵ درصدی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و روند رو به رشد آن افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی تربت جام بیشترین نسبت دانشجویان  تحصیلات تکمیلی استان را داراست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام با تاکید به اینکه موضوع کمیت دانشجو نباید باعث تنزل کیفیت آموزشی شود بیان کرد: بخش مهمی از تحقق امر کیفیت آموزشی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی مربوط می شود که باید همواره مطالبه گر باشند و در حفظ شان و جایگاه خود تلاش کنند.

دکتر داوودی با اشاره به برخی کاستی های موجود در واحد تربت جام از دانشجویان دوره دکتری خواست با نقد کردن و ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده  دانشگاه را در جهت رفع مشکلات احتمالی یاری کنند.