آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

حسین توکلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تکمیل ظرفیت پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال تحصیلی 95- 96 امروز روی سایت سازمان به نشانی www.sanjesh.org و روز دوشنبه دهم آبان در نشریه پیک سنجش منتشر می شود.
وی گفت: داوطلبان می توانند برای ثبت نام در رشته تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم و با مراجعه به مراکز واحدهای آموزشی تحت پوشش دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته هایی که پذیرش دانشجو در آن صورت می گیرد، اطلاع حاصل کنند.
توکلی افزود: تمامی داوطلبان علاقه مند به تحصیل در رشته های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعم از داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده یا ثبت نام نکرده اند؛ می توانند در این مرحله شرکت کنند.
وی یادآور شد: داوطلبان می توانند با به همراه داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه ای که امروز (سه شنبه) روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و با توجه به موارد مربوطه به مراکز و واحدهای آموزش محل پذیرش رشته های مورد تقاضا مراجعه و ثبت نام کنند.
وی گفت: هر داوطلب مجاز است یکی از کدرشته محل های مربوط را متناسب با مدرک دیپلم خود که در جدول شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور مشخص شده، انتخاب کند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: هر داوطلب می تواند صرفا متقاضی یک کدرشته محل در یک گروه آموزشی و یک مرکز یا واحد آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی باشد؛ در صورت احراز مشخصات افراد در دو کد رشته محل و دو مرکز آموزشی اطلاعات ثبت نامی داوطلب در واحد دوم حذف خواهد شد.

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *