دانشگاه آزاد اسلامی

حمایت از پایان‌نامه دانشجویان قزوین با عناوین پژوهشی بنیاد شهید

بنیاد شهید و امور ایثارگران از پایان‌نامه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که عناوین اولویت‌های پژوهشی بنیاد را به عنوان موضوع پایان‌نامه خود انتخاب کنند، حمایت خواهد کرد.

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از  ایسنا منطقه قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری استان قزوین می‌توانند عنوان پایان‌نامه‌ها و رساله‌های خود را از اولویت‌های پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب کنند تا مورد حمایت مالی این نهاد قرار بگیرند.

اولویت‌های پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سامانه الکترونیکی پژوهش‌یار به آدرس www.rp.isaar.ir درج شده و علاقمندان می‌توانند از این طریق اطلاعات لازم را کسب و ثبت‌نام کنند.

همچنین اساتید و پژوهشگران توانمند و علاقه‌مند شرکت در فعالیت‌های علمی و پژوهشی می‌توانند رزومه فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود را در سامانه الکترونیکی پژوهش‌یار ثبت کنند تا از این طریق تعامل آنها با بنیاد برقرار شود.

توانمندسازی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سـلامت جسمانی، اجتماعی، روانی و معنوی و توسعه مدیریت از اولویت‌های پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

ارزیابی وضعیت سازمان حقوقی بنیاد، چالش‌ها و راهبردها برای نیل به الگوی مطلوب، بررسی و تحلیل مسائل و نیازهای ایثارگران در حوزه مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی، بررسی اثربخشی یادواره‌ها و مراسم شهدا و ایثارگران، تدوین سند راهبردی فرهنگی، آموزشی و ورزشی طرح شاهد با چشم انداز ۱۴۰۴ و مطالعات نظام پژوهش‌های مشارکتی مبتنی بر جامعه از جمله عناوین اولویت‌های پژوهشی بنیاد است.

همچنین مطالعات تدوین و پایش خط مشی‌ها و روش‌های اجرایی به روز شده در نظام سلامت، پایش سلامت اجتماعی ایثارگران و راهکارهای ارتقای آن، ارزیابی و ارتقای کیفیت زندگی در جامعه ایثارگری و تحلیل و مقایسه سبک زندگی ایثارگران با معیارهای اسلامی- ایرانی از دیگر عناوین اولویت‌های پژوهشی بنیاد است.