تحصیل و اخذ بورسیه در مراکز علمی آرژانتین همراه با معرفی دانشگاه های برتر

ادامه تحصیلو اخذ بورسیه در مراکز علمی آرژانتین همراه با معرفی دانشگاه های برتر

تحصیل در آرژانتین ؛ همانند دیگر کشورهای آمریکای لاتین، کشور آرژانتین از لحاظ حریص بودن و هویت ملی به خود مغرور است. بسیاری از شهرنشینان در پایتخت این کشور، شهر Buenos Aires زندگی می کنند. جایی که نشانه هایی از فرهنگ آمریکای لاتین در آن مشاهده می شود. این در حالی است که در اغلب رستوران های کشور آرژانتین گوشت گاو سرو می گردد. این مسائل شاید سبب جذب افراد برای تحصیل در آرژانتین شود.

علاوه بر زیبایی مناطق شهری، این کشور به زیبایی مناظر طبیعی خود می بالد. این شهر به دلیل وجود صلح و آرامش و دور بودن از گرما به عنوان کشور مورد علاقه بسیاری از افراد در نظر گرفته می شود. موقعیت جغرافیایی این کشور بسیار متنوع می باشد، چرا که این کشور زمین های مرطوب در شمال، خشکی های فلات های Andeans، پاتاگونیای با وسعت در غرب ( ناحیه ای در جنوب آرژانتین )، مجمع الجزایر پر آب Tierra la Fuego (منطقه ای که در مسیر بازگشت از جنوب آرژانتین مشاهده می شود) و دیگر مناظر طبیعی بسیار زیبا را در خود جای داده است. باید بدانید که کشور آرژانتین خانه قله های بسیار مرتفع در تمامی بخش های آمریکا، Aconcagua، مناطق بیابانی، یخچال های موجود در دره ها، آبشارهای بسیار زیبا و دریاچه های حیرت انگیز خواهد بود.

وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شیراز آماده مشاوره در خصوص اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آرژانتین برای متقاضیان تحصیل در آرژانتین می باشند همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو به آرژانتین به صورت تضمینی می توانند به مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایند.

حدود 90000 دانشجوی بین المللی هر ساله جهت تحصیل در آرژانتین وارد این کشور می شوند که تعداد این افراد بیش از دانشجویان وارد شده از آمریکای لاتین و اطراف Uruguay خواهد بود. بیش از 30000 از این دانشجویان متعلق به اروپا، آمریکا و آسیا می باشند. از دلایل جذب شدن این دانشجویان به این کشور، سطح آموزشی بسیار بالا، هزینه های زندگی مقرون به صرفه، امکان شرکت در دوره های زبان اسپانیایی، شناخت فرهنگی متنوع و رنگارنگ خواهد بود.

شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در آرژانتین

بسیاری افراد جهت مهاجرت به آرژانتین از طریق تحصیل در آرژانتین اقدام می کنند، این افراد می توانند پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی در آرژانتین نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی آرژانتین اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت به آرژانتین در کنار راه های دیگر مثل ویزای کار در آرژانتین و سرمایه گذاری در آرژانتین می باشد. شایان ذکر است تابعیت آرژانتین از طریق تولد فرزند در آرژانتین از این قاعده مستثنی است. تحصیل در چین ، مالزی ، آرژانتین و کشورهای آسیایی شرقی مورد استقبال برخی واقع شده است.

دانشگاه های آرژانتین

باید بدانید که کشور آرژانتین نه تنها مکانی مشهور برای تحصیل می باشد، بلکه 39 موسسه در این کشور در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS ( سال 2015 ) قرار گرفته اند. در سال های اخیر کشور آرژانتین امکانات و برنامه های آموزشی بسیاری برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته است. ناگفته نماند که کشور آرژانتین در قرن 21 رشد اقتصادی بسیاری داشته است. برخی از دانشگاه های برتر آرژانتین که شما خواستار شناخت آنان می باشید در ذیل معرفی شده است. بورسیه تحصیلی در این کشور به دانشجویان خارجی تعلق نمی گیرد. بنابراین تحصیل رایگان نمی باشد.

دانشگاه دی بوینس آیرس De Buenos Aires

دانشگاه de Buenos Aires یکی از برترین دانشگاه های ملی می باشد که در رتبه برترین دانشگاه های جهان قرار دارد. این دانشگاه در سال 15/2014 در رتبه 198 دانشگاه های جهانی QS قرار گرفت. این در حالی بود که در سال 2015 این دانشگاه در رتبه 15 دانشگاه برتر آمریکای لاتین قرار گرفت. جهت تحصیل در آرژانتین این دانشگاه به شدت توصیه می گردد.

این دانشگاه از بزرگترین دانشگاه های آمریکای لاتین و آرژانتین به حساب می آید. باید بدانید که دانشگاه De Buenos Aire دانشگاهی دولتی می باشد که 13 ساختمان، 10 موزه و 6 بیمارستان را در خود جای داده است. این دانشگاه در سال 1821 تاسیس گشت، این دانشگاه چهار جایزه نوبل برجسته را به خود اختصاص داده است. این در حالیست که جایزه های این دانشگاه بیش از دیگر دانشگاه های اسپانیایی زبان بوده است. باید بدانید که مسئله انقلاب مارکسیستی che Guevara در میان فارغ التحصیلان از اهمیت بسیار والایی بر خوردار است. این مدرسه محوطه دانشگاهی اصلی ندارد اما ساختمان هایی دارد که در میان شهر Buenos Aires پراکنده شده اند.

همانطور که گفته شد دانشگاه Buenos Aires در سال 2015 در رتبه دانشگاه های جهانی QS قرار گرفت. دانشگاهی که به مطرح کردن علوم کشاورزی، جنگلداری، هنر و زبان های مدرن مبادرت ورزید و در رتبه 50 دانشگاه برتر جهان قرار گرفت. باید بدانید که این دانشگاه از نظر گرایش های ذکر شده در رتبه 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارد.

دانشگاه Austral

دانشگاه Austral دانشگاهی خصوصی می باشد که در سال 1979 تاسیس گشت. این دانشگاه کاتولیکی رتبه 287 در جهان ( در سال 15/2014 ) و رتبه 18 در آمریکای لاتین ( در سال 2015 ) را کسب کرد. باید بدانید که دانشکده ها و ساختمان های این دانشگاه بر اساس Rosario ( دانشکده علوم تجارت ) و Pilar ( دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی در جنوب، دانشکده علوم پزشکی ، مدرسه تجاری IAE، Pargue Austral، پارک علم و فناوری، فناوری و تجارت ) فعالیت می کنند. این دانشگاه جزو دانشگاه های بسیار خوب جهت تحصیل در آرژانتین می باشد.

دانشگاه آسترال آرژانتین

دانشگاه کاتولیکی Pontificia آرژانتین santa Maria de los Buenos Aires  UCA دانشگاه کاتولیکی Pontificia به عنوان دانشگاه Catolica آرژانتین یا UCA شناخته می شود، دانشگاهی که در سال 15/2014 در رتبه 410-401 ( رتبه بندی دانشگاه های بین المللی ) قرار گرفت. این در حالی بود که این دانشگاه در سال 2015 در آمریکای لاتین رتبه 26 را کسب کرد. این دانشگاه در سال 1958 تاسیس گشت. باید بدانید که دانشگاه Catolica آرژانتین از دیگر دانشگاه های خصوصی می باشد. رئیس دانشگاه Catolica به عنوان اسقف اعظم شهر Buneos Aires شناخته می شود. محوطه اصلی این مدرسه در منطقه Puerto Madero واقع شده است، مکانی که به عنوان مدرن ترین منطقه Buenos Aires در نظر گرفته می شود. این دانشگاه جهت تحصیل در آرژانتین بسیار مناسب است.

موسسه فناوری de Buenos Aires  ITBA

این موسسه در شهر Buenos Aires واقع شده است که به عنوان موسسه فناوری de Buenos aires  ITBA شناخته می شود. این موسسه یک موسسه خصوصی می باشد که در سال 15/2014 رتبه 410-401 جهانی و رتبه 52 را در کشور آمریکای لاتین کسب کرد. در حال حاضر این دانشگاه 2000 دانشجو را در خود جای داده است، دانشجویانی که بیشتر بر مباحثی نظیر : تجارت، مهندسی و فناوری اطلاعات تمرکز دارند. این موسسه در سال 1959 تاسیس گشت. باید بدانید که موسسه فناوری De Buenos Aires به عنوان یکی از موسسات آموزشی مهندسی در آرژانتین در نظر گرفته می شود.

دیگر دانشگاه های آرژانتین

این بسیار مهم است که بدانید که دانشگاه های de san andres و Nacional de la plata در رتبه 500 دانشگاه برتر جهان قرار دارند. علاوه بر این، این دانشگاه ها در رتبه برترین دانشگاه های بین المللی آرژانتین قرار دارند. دانشگاه هایی که رتبه های بسیار بالایی در رتبه بندی دانشگاه های جهانی و آمریکای لاتین کسب کرده اند.

زبان تحصیل در آرژانتین در مقطع دکترا اغلب رشته ها به زبان انگلیسی آموزش داده میشوند. تحصیل در آرژانتین بدون مدرک زبان در بسیاری از دانشگاه ها امکان پذیر است البته علاقه مندان ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور آرژانتین که مدرک زبان ندارند میتوانند با مراجعه به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) واقع در شهر شیراز و سپری کردن دوره های یادگیری زبان در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *