معاون دانشگاه پیام نور: هیچ نیرویی تعدیل نخواهد شد

معاون دانشگاه پیام نور: هیچ نیرویی تعدیل نخواهد شد

به گزارش روز جمعه کنکوری ارشد دکتری به نقل از ایرنا، فیصل حسنی در خصوص صحبت های منتشره در فضای مجازی مرتبط با تعدیل نیرو گفت: با توجه به رویکرد دانشگاه و کمک های دولت تدبیر و امید در بخش پرداخت حقوق ها از بند ‘و’ قطعا وضعیت بودجه بهتر خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی گفت: ما تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا با استفاده از منابعی که دراختیار داریم و نیز از طریق تعامل با بانک ها و سایر دستگاه‌ها بتوانیم امور رفاهی در شان همکاران فراهم کنیم.
حسنی در خصوص نحوه و شیوه پرداخت اضافه کاری کارکنان دانشگاه پیام نور نیز گفت: میزان اضافه کار کارکنان در هر استان با تشخیص رییس استان پرداخت خواهد شد.
وی افزود: میزان اضافه کار کمی که ناشی از حضور کارکنان در ساعت غیر اداری است، محاسبه و پرداخت می شود اما چون همکاران ما هر کدام متصدی چند وظیفه هستند و بنا به ساختار دانشگاه دارای حجم بیشتر کار هستند، بودجه ای از طرف معاونت اداری، مالی در اختیار رئیس استان قرار خواهد گرفت تا وی بر اساس میزان کارایی کارکنان نسبت به پرداخت اقدام لازم را انجام دهد.
معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: در راستای افزایش اختیارات روسای استانی و مراکز واحدها و نیز نظارت دقیق در هر استان، سازمان مرکزی به دنبال کاهش میزان تمرکز در حوزه مالی است.
وی تصریح کرد: در این راستا تمام درآمدهای حاصل از شهریه استان‌ها و نیز درآمدهای مختلف غیر شهریه ای کسب شده را در اختیار استان مربوطه قرار می دهد تا مجموعه مدیریت هر استان بر اساس منابع موجود تصمیم گیری بهتر انجام دهد.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *