تعاونی سنجش

تعاونی سنجش

اطلاعات بیشتر


امسال هم همانند سال های گذشته سایت برق ارشد با تعاونی سنجش در مورد ارائه آزمون های تسلط با تخفیف ویژه همکاری می کند.

۲۰۱۵۰۸۱۰_۱۷۵۲۳۴~2

نحوه ثبت‌نام‌ و برگزاری آزمون های‌ آمادگی (تسلّط) ویژه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد:

شرکت تعاونی خدمات آموزشی همچون دوره ­های گذشته به منظور آمادگی داوطلبان و متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ­ها و مؤسسات آموزش عالی کشور (آزمون تحصیلات تکمیلی – کارشناسی ارشد سال ۹۶) اقدام به طراحی و برنامه ریزی برای برگزاری آزمون­ های آمادگی تسلّط (ویژه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶) نموده است. آزمون­ های آمادگی تسلّط در ۷ نوبت و به صورت مرحله­ ای، جمع بندی و جامع برگزار می­ گردد تا داوطلبان بتوانند در هر یک از آزمون­ های تسلّط، سطح مطالعات و میزان آمادگی خود را در مقاطع زمانی تعیین شده و با توجه به بودجه ­بندی ارائه شده مورد سنجش و ارزشیابی قرار دهند و تا قبل از برگزاری آزمون اصلی (آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶) نسبت به ارتقای سطح علمی و رفع نقاط ضعف خود آگاهی یافته و اقدام نمایند.

شرکت تعاونی خدمات آموزشی با بررسی و ارزیابی آزمون­ های تسلّط سال­ های اخیر، تغییراتی را در شیوه بودجه ­بندی و کیفیت علمی و محتوای آزمون ایجاد نموده است که از نکات بارز آن می­توان به بهبود سطح کیفی سؤالات آزمون ­ها، تغییر در تعداد آزمون ­ها در جهت سازگاری و انطباق با نیاز داوطلبان و افزایش کیفیت آزمون­ ها و نهایتاً ارائه مشاوره توسط متخصصین هر یک از رشته­ های امتحانی آزمون­ های تسلّط در زمینه­ های برنامه ریزی مطالعاتی، منابع درسی و … تا زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ و انتخاب رشته داوطلبان تا خرداد ۱۳۹۶ اشاره نمود. توضیحات بیشتر را درباره جزئیات آزمون­ های آمادگی تسلّط سال جاری ذیلاً مرور می­کنیم:

الف) نحوه برگزاری آزمون­ های آمادگی کارشناسی ارشد (تسلّط):

شرکت‌ تعاونی‌ خدمات‌ آموزشی‌، آزمون های‌‌ آمادگی‌ تسلّط را برای‌ دانشجویان و یا فارغ‌ التحصیلان‌ مقطع کارشناسی که‌ قصد شرکت‌ در آزمون‌ تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد سراسری- آزاد) سال ۱۳۹۶ را دارند برگزار خواهد نمود. پس‌ از برگزاری‌ هر یک از آزمون‌های‌ آمادگی مرحله­ای، جمع بندی و جامع تسلّط،کارنامه ای تحلیلی‌ با اطلاعات‌ بسیار مفید، جامع‌ و کامل‌ به‌ داوطلبان‌ ارائه‌ خواهد شد تا ضمن‌ آگاهی‌ از وضعیت‌ علمی خود در دروس‌ امتحانی‌ مختلف و رتبه معادل در مقایسه با آزمون کارشناسی ارشد سال قبل، با آمادگی بهتری در آزمون‌ تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) سال ۹۶ حضور یابند.

تاریخ‌‌ برگزاری‌ آزمون های آمادگی مرحله­ ای، جمع بندی و جامع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد):

آزمون های آمادگی مرحله ­ای و جامع تسلّط در ۷ نوبت و در تاریخ های مشروحه ذیل برگزار می‌شود:

کارت ورود به جلسه آزمون ۳ روز قبل از تاریخ برگزاری هر مرحله از آزمون در سایت اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به آدرس:www.sanjeshserv.ir  قابل مشاهده و پرینت می­باشد.

ب) نحوه‌ ثبت‌نام:

داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون‌‌‌های آمادگی مرحله ­ای و جامع تسلّط می­توانند از روز دوشنبه مورخ ۹۵/۰۶/۰۱ با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و با تخفیف ویژه در سایت www.bargharshad.ir نسبت به ثبت ­نام اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند.

به‌ داوطلبانی‌ که‌ قصد ثبت نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌‌ آمادگی مرحله ­ای و جامع تسلّط را دارند، به‌ لحاظ فشردگی‌ زمان‌ توصیه‌ می شود در اولین‌ فرصت‌ نسبت‌ به‌ ثبت­ نام اقدام نموده‌ و ثبت نام‌ را به‌ روزهای‌ آخر موکول‌ ننمایند.

تذکر مهم:

* هزینه ثبت ­نام آزمون ­ها بصورت پلکانی تنظیم شده و با افزایش تعداد آزمون­ های انتخابی، هزینه سرانه هر آزمون کاهش می­ یابد؛ لذا به داوطلبان توصیه می ­شود برای بهره­ مندی بهتر از نتایج آموزشی و درسی و همچنین برخورداری از تخفیفات منظور شده، در هر ۷ نوبت آزمون بصورت یکجا ثبت­ نام نمایند.


و…


اطلاعات بیشتر