صالحی امیری و سلطانی فر حوزه فرهنگ و ورزش را متحول می کنند

غلام حیدر ابراهیمبای سلامی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، به سوابق کاری و مدیریتی سیدرضا صالحی امیری اشاره کرد و افزود: بطور یقین وی با اشراف کامل و تسلط به حوزه فرهنگی، شرایط بهتری را برای اهالی فرهنگ،‌ هنر و رسانه بوجود خواهد آورد.
وی علم همراه با عمل، دانشمند حوزه فرهنگی، کار در دستگاههای مختلف اجرایی، سابقه طولانی مدیریتی، داشتن کارنامه درخشان در حوزه فرهنگی را از ویژگی های بارز و مهم صالحی امیری برشمرد.
مدیر هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: صالحی امیری ‌با توجه به برخورداری از مطالعه عمیق و تحقیقاتی در مسائل فرهنگی، شایستگی های لازم را برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد.
وی همچنین رعایت قانون و ضوابط، توجه و اهتمام ویژه به عدالت فرهنگی، تقویت و ترویج الگوهای مناسب، توجه به مناطق محروم و دور افتاده به ویژه در بحث تخصیص بودجه و حمایت از آنها را از دیگر ویژگی های مورد انتظار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد.
این استاد دانشگاه در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در باره وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز گفت: دکتر سلطانی فر مدیری توانا و هوشمند است که می تواند نهادها وساختار بهم ریخته ورزش کشور را سازمان دهد.
ابراهیمبای سلامی افزود: تجربه اجرایی سلطانی فر و ذکاوت او در امور ورزشی و فرهنگی موجب شد تا رئیس جمهور محترم انتخاب سال ١392 را در سال 1395 تکرار و سلطانی فر را بار دیگر به مجلس معرفی کند.
وی اطمینان داد که با رای مجلس به سلطانی فر و مشارکت نخبگان ، قهرمانان و جامعه ورزشی کشور شاهد روزهای بهتری برای ورزش کشور خواهیم بود.
رییس جمهوری یکشنبه هفته گذشته در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، سیدرضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر را به ترتیب به عنوان نامزدهای پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان معرفی کرد.
سه وزیر پیشنهادی امروز (سه شنبه) برای کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی می روند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *