سردارسلامی درمراسم 13 آبان تهران سخنرانی می کند

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز سه شنبه در نشست خبری ستاد شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: 110 خبرنگار و عکاس از 53 رسانه خارجی برای پوشش خبری و تصویری این مراسم حضور دارند.
وی اظهارداشت : دانشجویان در ساعت8:30 دقیقه صبح در دانشگاه امیرکبیر تجمع کرده به سمت لانه جاسوسی عزیمت خواهند کرد.
رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان تصریح کرد:محل استقرار خواهران در قسمت شرقی و برادران در ضلع غربی جایگاه خواهند بود.
وی تاکید کرد: این مراسم ازساعت 10 صبح روز پنجشنبه در مقابل لانه جاسوسی آغاز و براساس پیش بینی انجام شده در ساعت11:30 دقیقه پایان یافته و مراسم نماز جماعت نیز در موزه شهدا برگزار می شود.

حجت الاسلام محمودی به برنامه های متنوع در این مراسم اشاره کرد و گفت: گروه سرود دانش آموزی، رزم نوازان دژبان ارتش، مداحی توسط مداح اهل بیت و قرائت بیانیه دانشجویی و دانش آموزی و همچنین قطعنامه پایانی مراسم 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی از برنامه های این روز است.
وی افزود: هماهنگی و صدورمجوزبرای برپایی ایستگاه های فرهنگی در خیابان طالقانی صورت گرفته و 2 ایستگاه نقاشی نیز برای دانش آموزان پیش بینی شده است.
حجت الاسلام محمودی با اشاره به برگزاری مراسم نمادین رمی (پرتاب سنگ) استکبار در مسیر راهپیمایی گفت: ستونی نمادین از استکبار جهانی توسط دانش آموزان آماده شده، که شرکت کنندگان مراسم با رمی و تخریب آن انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می کنند.
حجت الاسلام محمودی افزود: سازمان زیبا سازی شهرداری تهران نیز با برپایی کمپین 13 آبان در 250 سازه شهری طرح های بسیار زیبای و با ارزش از گرافیست ها و هنرمندان شهر تهیه و در معرض نمایش می گذارد.
وی گفت: در این روز حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نمایشگاه کایکاتور حقوق بشر آمریکایی را نیز در دانشگاه ها و ایستگاه های مترو برپا خواهد کرد و همچنین چندین فیلم کوتاه، مستند، نماآهنگ (کلیپ) و دیگر محصولات رسانه ای نیز رونمایی می شود.
رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اظهارکرد: در حال حاضر نیز در مدارس تریبون دانش آموزی با عنوان «دشمنی آمریکا از توهم تا واقعیت» در حال برگزاری است.
وی تصریح کرد: در 38 نقطه مختلف استان تهران مراسمی مانند لانه جاسوسی با حضور دیگر مردم شهید پرور استان با روحیه استکبار ستیزی برپا خواهد شد.
حجت الاسلام محمودی در خصوص برخورد با عواملی که با عنوان روز ساختگی کوروش به مقدسات توهین کردند، گفت: پس از برگزاری مراسم گرامیداشت روز 13 آبان جمعی از علما، بزرگان، حوزویان و دانشگاهیان شهر مقدس قم با حضور و تجمع در مقابل حوزه علمیه فیضیه این حرکات شوم ار را محکوم می کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران درخصوص شرکت کنندگان در روز ساختگی کوروش اظهارداشت : اگر چه تعداد این افراد معدود بود ولی نفوذ آنان از همین جا شکل می گیرد و باید همه مردم و مسئولان با بصیرت، به موقع در برابر نفوذی ها جبهه گیری کنند .
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.

 

 


تماس بی واسطه با مسئولین

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *