تمرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی بر رشته‌های خاص مهارتی

تمرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی بر رشته‌های خاص مهارتی

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سیدعلی بدری گفت: این دانشگاه طبق اساسنامه باید بر رشته های خاص مهارتی تمرکز کند تا دانشگاه به سیاست‌های مندرج در اساسنامه خود بازگردد.
وی افزود: این دانشگاه باید در رشته های خاص مهارتی و برای جامعه شاغلین و ارتقای مهارت‌های شاغلین فعالیت کند.
معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اینکه در دوره‌ای مراکز این دانشگاه در رشته های نظری از جمله مدیریت خانواده، مدیریت روابط عمومی و حسابداری ورود کرده اند، تاکید کرد: فعالیت مراکز در حوزه های تخصصی ممکن است در کوتاه مدت مشکلات مالی به همراه داشته باشد اما در بلند مدت برای ارتقای سطح کیفی و تامین منافع مالی مفید است.
بدری با تاکید بر اینکه مراکز بر روی رشته‌های جدید در حوزه‌های تخصصی و خاص مهارتی متمرکز شوند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این باید تحرک، ابداع و نوآوری بیشتری را در مراکز شاهد باشیم.
وی خاطرنشان کرد: آنچه در سطح ستاد انجام می شود تسهیل‌گری امور است و درصدد هستیم زمینه‌ ای فراهم کنیم تا تصویب و راه اندازی رشته‌های جدید در مراکز دانشگاه سرعت بیشتری داشته باشد.
معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: تحرک و پویایی مراکز این دانشگاه بسیار مهم است زیرا مراکز مستقر در استانها به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان آشنا هستند.
بدری عنوان کرد: برنامه‌ریزی آموزشی، تحرک بیشتر در شورای گسترش، معاونت آموزشی و شورای برنامه‌ریزی درسی از جمله برنامه‌های دانشگاه در سطح ستاد است.
وی گفت: اکنون شیب تقاضا برای ورود به دانشگاه در سطح کشور به شدت رو به افول و صندلی‌های خالی بسیار است بنابراین باید کیفیت را ارتقا دهیم.
فراهنگ**9187**1823* دریافت کننده: حمیدرضا بازگشا* انتشار دهنده: طاهره نبی اللهی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *